[BC3] Antenne-versterker voor tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Als ik met mijn tv-kaart tv kijk zie ik toch wel veel ruis. er zijn in totaal 3 tv''s + tvkaart en 2 vcr''s aan gesloten. is het een goed idee om zo''n antenne versterker te kopen om de ruis minder te krijgen ?

zo ja welke ?

bij conrad zie ik

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/288/M1/288195M1.JPG

linkje werkt niet echt, BVS 2-65
huisaansluitversterker

25 dB huisaansluitversterker met antwoordkanaal volgens nieuwe norm van 4 - 65 MHz. Geïntegreerde voeding, LED-display en aardklem, zendontvanger-aansluitingen.
Technische spec.: Frequentiebereik 86 - 862 MHz · Versterking 25 dB · Antwoordkanaal 4 - 65 MHz passief · Voorwaarts bereik met 20 dB dempregelaar en 18 dB balanceerinrichting · Max. uitgangsspanningen: Storende producten 3e klasse bij 60 dB KMA-114 dBµV · Storende producten 2e klasse bij 60 dB IMA-95 dBµV · Storende producten volgens 1 R 8-15-100 dBµV.

of meer zoiets
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/280/M1/280747M1.JPG
Breedbandversterker TVS 10

Deze breedbandversterker is niet alleen geschikt voor het compenseren van vermogensverlies door lange kabels of uitbreidingen van installaties, maar ook voor het verbeteren van zwakke antennesignalen. De twee-traps-versterker is ingebouwd in een storingsbestendige behuizing en wordt achter een eventueel aanwezige versterkerinstallatie geschakeld.
Technische spec.: Ontvangstbereik kanaal 2 tot 69 (40 tot 860 MHz) · 1 ingang 75 W voor alle bereiken · 1 uitgang 75 W voor alle bereiken · Versterking 22 dB · Ruisverhouding ca. 3,5 dB · Max. uitgangsniveau 112 dBµV · Voedingsspanning 230 V/2,5 A.

kabels liggen al overal. 1 coax kabel en dan splitsen in radio en tv bij tv/radio. dus het moet een versterker zijn die ik gewoon in de meterkast kan hangen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.