Lijkt misschien een beetje domme vraag, maar ehh ik zit altijd een beetje te klooien hoe ik die stekkers een beetje op een nette en goede manier eraan zet. Vooral het afstrippen van de koperkern, en wat ik psies aan moet met die mantel
/dev/null
Verwijderd
met een stanleymesje voorzichtig die buitenmantel 1,5cm afsnijden en dan de beschermmantel v/d binnenkern ong. 1cm. de kern door het gat v/d stekker en vastschroeven. daarna dat wat uitsteekt aan de andere kant van dat gat afknippen. kabelklem aandraaien, klaar.
maar voor dit soort werk heeft men een apparaatje bedacht genaamd striptang. Meeste mensen die wel eens iets doen in huis hebben zo''n ding in de gereedschapsbak liggen. Maar gewoon met een schaar een stukje inknippen en dan met je nagels of tanden het losgeknipte stukje eraf raggen werkt ook best (bij mij tenminste).
schaar
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
er zijn hier speciale striptangetjes voor in de handel....met 2 kanten...1 kant stript tot de mantel...de andere kant tot de kern...
dus schaf er zo in aan als je veel kabels moet doen...scheelt tijd...en als het er maar een paar is geef ik toch de voorkeur aan een stanleymesje
dus schaf er zo in aan als je veel kabels moet doen...scheelt tijd...en als het er maar een paar is geef ik toch de voorkeur aan een stanleymesje
Pagina: 1