De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
IK DENK DAT IE NU DOOD IS... KOOP EEN NIEUWE ZOU IK ZO ZEGGEN...
ps. irritant hè, hoofdletters...
ps. irritant hè, hoofdletters...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Hij is pas nieuw ?
Heb je idee wat ik kan doen ??
Heb je idee wat ik kan doen ??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gewoon zeggen dat de speler niks meer doet tegen de winkel, zonder dat jij er iets van weet. Dan ruilen ze hem denk ik wel.
hmm kan er nu dus niks meer aan doen ?
balen ik heb hem via me werk
balen ik heb hem via me werk
Tja, het is hetzelfde als met een BIOS update. Als de firmware maar half verwijderd is (of half geprogrammeerd) heb je eigenlijk niks meer. De update routine is dan ook naar de klote. De fabriek zal dat ding opnieuw moeten flashen.
De grote onschuldige uithangen in de winkel is natuurlijk een prima truuk (als ze het slikken)...
De grote onschuldige uithangen in de winkel is natuurlijk een prima truuk (als ze het slikken)...
Pagina: 1