Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
hmm, op een machine van mij 486 dx 66 met 32 mb is het goed mogelijk om onder linux mp3''s af te spelen in de textmp3 player
alleen weet ik helaas niet al te veel van Linux. Dat MP3 afspelen op een linux bak moet nogwel lukken. Maar een netwerkmapping maken naar de MP3 partitie op mijn Win2k bak???Op zaterdag 14 april 2001 14:33 schreef deepman het volgende:
hmm, op een machine van mij 486 dx 66 met 32 mb is het goed mogelijk om onder linux mp3''s af te spelen in de textmp3 player
Das nog makkelijker
.
Samba installeren en dan simpelweg
smbmount //computernaam/sharenaam /mountpoint
en klaar ben je
en klaar ben je
Samba??? heb je hier een URL van waar meer info staat, zegt me eerlijk gezegt nix.Op zaterdag 14 april 2001 14:38 schreef Contagion het volgende:
Das nog makkelijker.
en klaar ben je
momenteel draait op deze machine gewoon Win95 met IE4!Op zaterdag 14 april 2001 14:48 schreef Contagion het volgende:
welke distro draai je?
Ik heb nog geen ervaring met Linux!
Nou debian is wel te doen alleen moet je eigenlijk wel paar dagen klooien vorodat je t allemaal werkend krijgt dan denk ik
maar dat hoort bij Linux.
Debian is wel klein. En redelijk begrijpelijk allemaal. Maar alle ins en outs kan ik je zo niet vertellen. Moet je gewoon eens installeren en wat howto''s lezen.
succes
Debian is wel klein. En redelijk begrijpelijk allemaal. Maar alle ins en outs kan ik je zo niet vertellen. Moet je gewoon eens installeren en wat howto''s lezen.
succes
Ik heb op een ouwe 486 DX4 75 MHz laptop een MP3 speler staan voor Windows 3.1. Werkt best goed op die 486, zolang je maar een behoorlijk grote buffer instelt.
Pagina: 1