De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Hij draait hier onder Win98. De reden voor mij om hem te kopen was omdat hij een optische (digitale) ingang heeft die direct kan opnemen op de HD. Bit-true dus. En niet een geresamplede stream zoals bij de Soundblasters, ja ze doen het allemaal dus een perfecte digitale kopie van bv. een MD op je HD zal je nooit met een Soundblaster kunnen maken, welke versie of welk bracket je ook hebt....
Leuke ervan is dat hij is voorbereid op SA-CD (Super Audio CD) die 24bits signaal van max 96KHz ondersteunen. Trouwens de eerste kaart die dit ondersteund, ik vraag me trouwens af wanneer die producers een cd''s gaan ontwikkelen op die datarate. Al die praatjes over die SACD''s mogen na 6 maanden weleens uitkomen, hoezit dat daarmee btw.Op zaterdag 14 april 2001 17:11 schreef finnyhut het volgende:
Ja! Ik heb een ewx 24/96
Hij draait hier onder Win98. De reden voor mij om hem te kopen was omdat hij een optische (digitale) ingang heeft die direct kan opnemen op de HD. Bit-true dus. En niet een geresamplede stream zoals bij de Soundblasters, ja ze doen het allemaal dus een perfecte digitale kopie van bv. een MD op je HD zal je nooit met een Soundblaster kunnen maken, welke versie of welk bracket je ook hebt....
specificaties om van te
Verwijderd
Gebruik de search eens zou ik zeggen dan zul je zien wat ik bedoel.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wat ik van terratec moet denken. Drivers schijnen brak te zijn en echte studio kaarten maken ze ook niet...