Toon posts:

[BC3] Fix voor 75 Hz probleem Detonator 12.00 Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Zoals velen van jullie reeds weten hebben de recente detonator updates het ''75 Hz'' probleem, zoals de detonator 12.0. Zie www.tweakers.net/meuktracker/626?&niv=-1.

Er werden in bovendstaande thread reeds 2 mogelijke oplossingen gegeven:
1. BNC cable gebruiken en dan monitor opnieuw installeren.
2. Probleem omzeilen door Powerstrip te gebruiken.

Beide oplossingen helpen mij niets verder
1. ik heb geen BNC cable
2. Ik vind powerstrip geen echte oplossing (mijn persoonlijke mening uiteraard O+)

Weet 1 van jullie misschien een 3e oplossing? (registry hack etc.) Ennuh, svp niet antwoorden om een oudere detonator versie dan 12.00 Win2K te gebruiken, want ik wil deze graag blijven gebruiken.

Alvast bedankt! :)

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
:? Ik gebruik WIn2k samen met 12.00 maar heb geen last van het "75hz" probleem. Kon het gewoon via de Display properties veranderen.

Verwijderd

ja, ik heb een patch. kun je per kleurdiepte en resolutie alles instellen, Dat pleurt ie dan in de registry en het werkt prima. Ga je toch maar in 1 resolutie draaien, dan kun je via het progje dxdiag (winnt\system32) bij het laatste tablad de refresh rate overrulen. Stel die in op de refresh die je wil hebben en klaar is kees!
Kijk wel uit als je overschakelt op een andere resolutie dat je monitor die refresh aankan. Als je die patch wil hebben moet je me maar ff icq''en.