Toon posts:

[BC3] MD gewist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb met m''n portable MD-man van sony een MD''tje perongeluk gewist(vet goeie muziek van de ORB). |:(
Is er een manier om de muziek te recoveren??

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
weg=weg vrees ik ;)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Nou, in principe is alleen de TOC weg en de data zelf is er dus nog. Er zou dus een manier moeten zijn om het terug te vinden...vraag me alleen niet hoe :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Check ''ns op www.minidisc.org

Verwijderd

Dat ben je voorgoed kwijt.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Dan druk je op Undo :)

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Met zo''n portable zul je het niet meer terugvinden denk ik (die grote decks hebben altijd wel een undo, maar dat is ook zolang je je discje niet eject).

Ik heb wel eens gelezen dat die decks geheime menu''s hebben, zou je idd moeten kijken op die URL van hierboven...

Veel geluk (en als je ooit een oplossing vindt, laat het hier weten, heb ik er ook nog wat aan :))

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 09:31
Je MD is 100% te redden!! Hij is zekerweten NIET onherroepelijk gewist. Heb hier zelf ervaring mee. Wat je ook doet ga er geen nieuwe muziek mee opnemen. Het enige dat je hoeft te doen is een TOC clonen van een andere MD en je hebt je muziek weer terug. Dit kan in ieder geval met een Sony 530 deck of een Sharp 701 portable, en misschien met nog wat meer apparaten. Ga naar www.minidisc.org en zoek op TOC cloning of ed. Er staat daar een handleiding online.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:58
Wil TOC cloning hier een succes worden dan moet je een disc hebben met precies dezelfde inhoud. En ik neem aan dat ie die niet meer heeft...

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:30
Kwestie van een lege md 74 minuten laten opnemen, en deze toc clonen op je oude md

Dan heb je de rauwe audiodata van je oorspronkelijke md weer terug.. Als je op die md veel hebt zitten cutten / moven dan zul je een gefragmenteerd stukkie audio horen maar dat is met een audioprogramma zo gefixt

Dit is overigens enkel theorie, heb het nooit uitgeprobeerd

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• finnyhut
Op zaterdag 14 april 2001 13:48 schreef Koen Rotteveel het volgende:
Wil TOC cloning hier een succes worden dan moet je een disc hebben met precies dezelfde inhoud. En ik neem aan dat ie die niet meer heeft...
Dit is onzin. Neem gewoon een TOC van een volle MD. Als je die op de ''lege'' MD zet kan je je audio gewoon weer afspelen. Het enige dat je dan nog hoeft te doen is de trackmarks weer goed zetten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 14 april 2001 14:13 schreef finnyhut het volgende:

[..]

Dit is onzin. Neem gewoon een TOC van een volle MD. Als je die op de ''lege'' MD zet kan je je audio gewoon weer afspelen. Het enige dat je dan nog hoeft te doen is de trackmarks weer goed zetten.
Dan krijg je dus het signaal zoals het op de MD staar. Lekker als je 3 nummers van 3 minuten gewist hebt, en er een 10 minutenlang nummer op gezet hebt. Staat''t lekker in stukkies... Puzzelen!! :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• finnyhut
Je moet er iets voor over hebben, het gaat niet vanzelf nee. Belangrijkste lijkt me toch dat je je muziek terug hebt.
Pagina: 1