Toon posts:

[BC3] Hiteker BI-600-E player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een cyberhome 512 DVD player en ik ben hier niet zo te spreken over de mp3 functies, ik kan hem nog terugsturen dus dat doe ik denk ik wel.
Nu heb ik bij megapool een Hiteker gezien, deze vond ik op zich ook wel leuk, mp3 speelde hij veel beter af en het laden van cd''s ging een stuk sneller als bij de cyberhome.

Zijn er mensen op dit forum die goede / slechte ervaringen met de Hiteker hebben want ik wil niet nog eens een miskoop doen?

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel meer gelezen dat er mensen zijn die deze speler hebben dus er zal toch wel iemand iets over deze speler weten?

Verwijderd

Ik heb hem, ik vind het echt een superding! Ik wil die van mij wel ruilen, omdat er geen optical uit op zit, zit die er bij jou wel op? Ik draai toch bijna nooit mp3 cd''s af...

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil hem niet ruilen, ik kan hem namelijk nog gewoon terugsturen zonder dat ik er geld bij hoef te leggen.
Maar hoe is de beeldkwaliteit?

Verwijderd

Valt weinig over te zeggen, is gewoon goed... Heb op werk een Nakamichi, ik zie het verschil niet.....

Verwijderd

De Hiteker is stukken beter dan zo''n gare Cyberhome. De Hitekers spelen alles met gemak Mp3, VCD, CD-r, CD-rw en natuurlijk dvd.
Ook zijn ze regiovrij.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ik heb ook zo''n Hiteker BI-600-E...
En heb er veel plezier van, en nog geen rariteiten mee gehad...
En voor dat geld...hoe kunnen ze het maken :?

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Topicstarter
Kan de Hiteker 600 ook mp3''tjes shuffelen en nummers inprogrameren?
En kun je bijvoorbeeld ook direct net als bij een cyberhome naar nummer 120 gaan?

Verwijderd

Topicstarter
Dit weet vast wel iemand?
Pagina: 1