Na een tijdje (ong. 10- 20 minuten) bevriest het beeld en blijft het geluid hangen net als bij een lp.... hoe kan dit. Ik heb al talloze players geprobeerd.... herkent iemand dit? Iemand een oplossing??
Verwijderd
ik ken het wel, maar een oplosing weet ik niet.
heb ook al veel geprobeerd, maar 1 clip loot steeds op het zelfde moment vast. zowel op mijn P2-467 met 258MB intern als bij een studiegenoot met een P3-927, 128MB intern...
diverse players, codecs geprobeerd, zal wel een corrupte rip zijn
heb ook al veel geprobeerd, maar 1 clip loot steeds op het zelfde moment vast. zowel op mijn P2-467 met 258MB intern als bij een studiegenoot met een P3-927, 128MB intern...
diverse players, codecs geprobeerd, zal wel een corrupte rip zijn
Laten we dat dan maar hopen....maar tot nu toe heb ik het er al bij 3 gehad.... en ik heb er nog niets zoveel vanwege het slome casema....
Verwijderd
ach, je moet zo je bronnen hebben...mensen in enschede zullen deze bron wel weten, haha!!!Op vrijdag 13 april 2001 18:43 schreef peedeepee het volgende:
Laten we dat dan maar hopen....maar tot nu toe heb ik het er al bij 3 gehad.... en ik heb er nog niets zoveel vanwege het slome casema....
Verwijderd
Misschein een freeze frame. Deze zou je kunnen deleten met Virtual dub, en er is ook een tooltje voor. De naam is me FF ontschoten maar je kunt hem vast vinden divx-digest.
Pagina: 1