Ik wil een actieve subwoofer op de sub-out (mono, line) van mijn receiver aansluiten. De subwoofer zelf heeft een stereo line-in, 2 stuks dus. Moet ik hier dan een Y-kabel op beide ingangen of een enkele mono-kabel op één van de ingangen aansluiten?
Met een Y-kabel. Zo heb ik ''m aangesloten.
Ter plekke even voor je getest: Geluid wordt gewoon zachter als je er een van de tulpjes uithaalt (van die Y dus). Moet je de sub harder zetten. Je zal niets missen, toch zal ik een Y gebruiken omdat je dan dus een krachtiger ingangsignaal hebt (wat in theorie bullshit zou moeten zijn, maarja:?...).
Oh, en zo''n plug over is natuurlijk niet tof.
Ter plekke even voor je getest: Geluid wordt gewoon zachter als je er een van de tulpjes uithaalt (van die Y dus). Moet je de sub harder zetten. Je zal niets missen, toch zal ik een Y gebruiken omdat je dan dus een krachtiger ingangsignaal hebt (wat in theorie bullshit zou moeten zijn, maarja:?...).
Oh, en zo''n plug over is natuurlijk niet tof.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waar kan ik zoiets vinden, van een beetje goede kwaliteit, voor een redelijke prijs. Enig idee waar die oehlbachjes te koop zijn?
Enig idee waar die oehlbachjes te koop zijn?
Mediamarkt verkoopt Oehlback spul, geef ze eens een belletje.
Maar je kan ook gewoon een cinch naar 2 x cinch adaptertje kopen voor 2 piek
Mediamarkt verkoopt Oehlback spul, geef ze eens een belletje.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nah, dan heb je nog meer aansluitpunten en heb je zo''n ranzige plug achter in je versterker hangen, want op je subwoofer gaat-ie toch niet passen.... Doe dat dan netjes met een draad.Op vrijdag 13 april 2001 17:14 schreef _rld het volgende:
Elke electroboer heeft die verloopjes liggen. Je kan ook afgeschermde kopen, maar lijkt me in geval van subwoofer niet echt nodig. (eerder echt niet dan niet echt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp