Toon posts:

nocturne

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemad dit spel al gezien?
( www.nocturnegame.com ).
Dit is echt supermooi, maar m'n computer heeft het er af en toe wel een beetje moeite mee (cel500, 128mb, sb Live!, viper v770), maar je hebt er ook 128 mb RAM voor nodig.

Verwijderd

Ik ga em morgen eens neerhalen op m'n werk.

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-01 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Heb demo 2 gedowned, alleen ik snap dat 'auto aim' niet. MŽn controles zijn keyboard/muis combo, alleen dan lijkt auto aim niet te werken. En met die rare camera hoeken er bij, heb ik soms de grootst mogelijke moeite om goed te kunnen richten.

Trouwens vreemd dat jou poetertje het er soms moeilijk mee heeft. De mijne: P3 450, 128 mb, Storm Platinum, Xentor tnt2 heeft er geen moeite mee.

Verwijderd

Topicstarter
Welke resolutie gebruik jij? Ik speel in 800 x 600 bij 32bit. Over het algemeen speelt het spel gewoon vloeiend, maar af en toe is het een beetje trager.

Verwijderd

Het ziet zeker goed uit, perfecte sfeer maar helaas gooit het klote camerawerk weer een hoop roet in het eten.
Hoe kun je nou ooit goed een vuur gevecht aangaan op deze manier.
Ik had gehoopt op een SadowMan/Tombraider camerastijl, maar misschien went het wel of ben ik teveel een first person view gewend.

Verwijderd

Sadowman? :) ...SM in een spel? :P
Je bedoelt zeker Shadowman? ;)
Heb ik gisteren gespeeld...prachtig vormgegeven, maar onhandige besturing :(
Het lukt me niet om de besturing als Tombraider in te stellen, dus met de muis freelook en met de cursortoetsen bewegen...

Bij Nocturne is de besturing ook moeilijk door die swingende camera...

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
bij mij zijn die karakters half doorzichtig.
heel irritant. :(

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Verwijderd

Weet iemand waar je in godsnaam heen moet als je de speciale filmrol in de geheime ruimte achter een of andere kast hebt gevonden.

Op mijn PC draait hij trouwens prima.
Pagina: 1