[BC3] beeld wel op tv, maar nu niet meer op monitor :(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi, ik heb een voodoo 3 met tv out, wanneer ik die nu koppel via een svhs kabel met mijn televisie heb ik wel mooi kleurenbeeld, maar mijn monitor geeft geen beeld meer. Ik heb de instellingen in het tv-out properties venster staan op ''Nederlands'' omdat ik als ik iets anders kies geen kleur maar zwart wit beeld krijg (hier blijft overigens wel het beeld op de monitor)...

iemand een idee wat ik hier aan kan doen?? of is dit niet mogelijk?

alvast bedankt rody

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Over het algemeen is het zo dat een videokaart met tv-out _of_ beeld op je monitor laat zien _of_ beeld op je tv. En dat kan heel erg lastig zijn :'(

Kaarten die expliciet een ''dual display'' of ''dual head'' o.i.d. optie hebben, kunnen tegelijk je monitor en tv aansturen. Voodoo kaartjes kunnen dit niet (veel Geforce2 MX en Matrox G400 kaarten kunnen dit wel).

Ik los het op door via een andere pc de besturing van mijn pc over te nemen. Het is een gratis (freeware) progje:

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Okee, je hebt er wel een 2e machine en een netwerk voor nodig 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen