Howdy,
Ik heb winamp met een "Nullsoft MP3 Output Plug-in v1.1) en wil de nwe CD van Rammstein (die ik zelf in bezit heb trouwens) op mijn PC neerzetten als MP3''s.
Om een of andere reden convert er niets. Ik dacht met te kunnen herinneren dat het afspelen dan ook niet meer gebeurd, in iedergeval niet meer met muziek, maar toch ik muziek.
Wat klopt er nou niet? Ik heb zat codec''s, die van Frauenhofer, de DIVX codec. Moet ik een bepaalde CODEC hebben toevallig?
Ik heb winamp met een "Nullsoft MP3 Output Plug-in v1.1) en wil de nwe CD van Rammstein (die ik zelf in bezit heb trouwens) op mijn PC neerzetten als MP3''s.
Om een of andere reden convert er niets. Ik dacht met te kunnen herinneren dat het afspelen dan ook niet meer gebeurd, in iedergeval niet meer met muziek, maar toch ik muziek.
Wat klopt er nou niet? Ik heb zat codec''s, die van Frauenhofer, de DIVX codec. Moet ik een bepaalde CODEC hebben toevallig?
Ja hoor, en tuurlijk mag datOp donderdag 12 april 2001 15:33 schreef Tai-Pan het volgende:
Lame? Hebbie linkie voor me (als dat van de Mod mag)?
Je haalt dingen door elkaar! Winamp kan alleen DE-coden niet EN-coden!
Om MP3 tjes te maken moet je toch echt apart proggie gebruiken, audiocatalyst ofzo.
Om MP3 tjes te maken moet je toch echt apart proggie gebruiken, audiocatalyst ofzo.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat probeer ik dus ook te zeggenOp donderdag 12 april 2001 15:37 schreef KillerAce_NL het volgende:
Je haalt dingen door elkaar! Winamp kan alleen DE-coden niet EN-coden!
Het werkt al...toen ik je link volgde zag ik ook de term CDEX staan. Toen ging er een 1000W lampje boven mijn hoofd branden en ging eens snuffelen op mijn bak, en ja hoor...daar stond CDEX nog. Opgestart en dat zag er zo vertrouwd uit dat ik ''m maar meteen aan het werk heb gezet.
En ik maar dom denken dat ik het eerst via WinAMP deed...dom he
En ik maar dom denken dat ik het eerst via WinAMP deed...dom he
Pagina: 1