[BC3] MX300 of SB1024 Live

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ola , ik heb een SB live 1024 en sinds gisteren een MX300 van Diamond voor de probeer, welke is nou beter??
van de search wordt ik niet echt veel wijzer,
en als ik dan die MX300 zou overnemen wat is dat ding nog waard?

Alvast bedankt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou lekker die SB Live 1024 nemen / houden. De ondersteuning is veel beter en de specs zijn nagenoeg gelijk.

Het enige verschil is dat de MX300 A3D aan boord heeft. Het grootste voordeel van de SBL1024 is dat deze reeds een spdif uitgang heeft (waar de MX300 een daughterboard moet gebruiken).

Ik zou op dit moment niet meer dan 50 a 65 piek voor de MX300 neerleggen, aangezien de MX400 op dit moment (nieuw) 99,- kost.
http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=8

Kijk anders voor een goede review van de MX300 op:
http://www.sharkyextreme.com/hardware/diamond_mx300/

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ah KEWL thnx....... alleen ehhhhh dat spdif was dat dan?
En idd dat A3D leek mij nou juist interessant maar daar houdt het dus mee op neem ik aan.....
die Sb live kan ik nog in mn andere pc kwijt dus ik wil die mx300 evengoed wel houden, just 4 the fun of it

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
alleen ehhhhh dat spdif was dat dan?

Dat is een digitale uitgang in de vorm van een 3,5 mm jack plug. Deze uitgang kan je gebruiken om (1) digitaal geluid naar een speakerset te gooien (klikt beter dan analoog - ja echt :)) en (2) om Dolby Digital / DTS van je PC-DVD speler naar een digitale versterker te gooien (en DAT is LEUK! - als je een DD / DTS versterker hebt).

De kabel die je voor (2) nodig hebt, maak je zelf:
[topic=159789]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen