De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.dvdzone.nl/reviews/dvd-players/cyber-home/index.shtml
Voor de rest ook een goeie site trouwens, veel DVD info.
Ik heb zelf een DIVIDO aangeschaft en ben tot de ontdekking gekomen dat diezelfde speler onder andere merken in het buitenland verkocht wordt (en daar dus ook gereviewed is).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alleen schijnen de nieuwste cyberhomes met firmware 9 en hoger geleverd te worden. Dan is de Macrovision (dreigde met rechtzaak) en regio niet in te stellen. Maar firmware is te downgraden. Op cr''tje branden (versie
Prima spelertje voor 550,=
G(8>
voor 550 tot 600 gulden heb je ook al een Pioneer dv535 (wat ik een veel betere speler vind)..
Succes d''r mee !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
http://www.cyberhome-help.de/indexHTML.htm
Deze speler kan ook gewoon mp3 aan hoor !Op vrijdag 13 april 2001 18:41 schreef Joris Spierings het volgende:
Als je mp3''tjes afspelen heel belangrijk vind dan zou ik geen cyberhome pakken.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt beter een hiteker kopen! Speelt Mp3 veel beter, ook vcd, cd-r, cd-rw en is regiovrij!
De hitekers zijn te koop bij Megapool
Ik vind het maar een domme review, sorry hoor. Al het commentaar dat hier gegeven wordt, word er helemaaal niet behandeld!!Op donderdag 12 april 2001 13:33 schreef Verstappen het volgende:
Kijk hier maar even:
http://www.dvdzone.nl/reviews/dvd-players/cyber-home/index.shtml
Voor de rest ook een goeie site trouwens, veel DVD info.
Ben zelf echt op zoek naar een coole speler die voor niet te veel geld (<600) GOED mp3tjes kan spelen, duidelijk en met ID3tag Support. Hij moet ook wel alle mp3s lezen en zo, niet dat er bijv. een max. is aan het aantal in een dir. Voor alleen mp3''s was de Terratec wel kewl (nog steeds 444,- bij Mediamarkt R''dam) maar die kan dus ALLEEN mp3s. En aangezien ik nog geen DVD heb, lijkt het me wel cool als dat ding ook al die andere shit aankan:
DVD, VCD (heb ik al een aantal filmpjes van), SVCD etc.
Als iemand zo''n speler weet, GRAAG!
Weet iemand trouwens of er al (of OOIT) een speler is die DIVX-jes kan processen???