[BC3] cyberhome dvd/mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is er iemand die mij kan vertellen of de dvd/mp3 speler van cyberhome en beetje een goeie is, ik kan er geen reviews van vinden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kijk hier maar even:
http://www.dvdzone.nl/reviews/dvd-players/cyber-home/index.shtml

Voor de rest ook een goeie site trouwens, veel DVD info.

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 08:41
Probeer eens te zoeken via het typenummer. ;)

Ik heb zelf een DIVIDO aangeschaft en ben tot de ontdekking gekomen dat diezelfde speler onder andere merken in het buitenland verkocht wordt (en daar dus ook gereviewed is).

• BC3 Victim
bedankt jongens, dit schiet meer op, vooral die site van dvd zone heeft veel intel....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ff een review. Ik heb de cyberhome 212 met mp3. Is wel ok *D. DVD/VCD/MP3. Gebruikersvriendelijk, softwarematig regiovrij en macrovision uit. Geen tag, geen shuffle :? Wat dan wel. El cheapo, basis functies. Alle CD-R en CD-RW en alle bps. Heeft alleen soms de behoefte een nummer wel gewoon op te starten, maar dan geen muziek te produceren :'( FF terug naar vorige en volgende en hij doet weer. (I know niet echt friendly). Verder regiovrij en macrovision staat uit. Dus DVD''s vrij te spelen en over te nemen op de video.

Alleen schijnen de nieuwste cyberhomes met firmware 9 en hoger geleverd te worden. Dan is de Macrovision (dreigde met rechtzaak) en regio niet in te stellen. Maar firmware is te downgraden. Op cr''tje branden (versie 8), inlezen en het is weer instelbaar. Update van firmware voor shuffle en tag ondersteuning heb je in dat geval niets aan. Ach, het was misschien toch al vergeefs wachten...

• BC3 Victim
:o

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Ik heb een Cyberhome ad m-512. Als je em inderdaad "downgrade" naar firmware versie 8 doet ie het perfect.
Prima spelertje voor 550,=

G(8>

• BC3 Victim
ok thanks voor de intel, maar weet iemand dan ook waar ik die firmware 8 kan krijgen??

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Hey.. vriend van me heeft die speler.. opzich voor dvd goed ding. alleen vind ik hem erg lelijk eruit zien.. en speelt hij geen SVCD (wat wel zou moeten kunnen volgens het logo).. voor de rest vind ik het een te dure speler voor een onbekend merk.

voor 550 tot 600 gulden heb je ook al een Pioneer dv535 (wat ik een veel betere speler vind)..

Succes d''r mee !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Als je mp3''tjes afspelen heel belangrijk vind dan zou ik geen cyberhome pakken.

Verwijderd

Hier kan je alles vinden over deze dvd speler, en de firmware downloaden. Hij is wel in het duits. Maarja je kan niet alles hebben.

http://www.cyberhome-help.de/indexHTML.htm

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op vrijdag 13 april 2001 18:41 schreef Joris Spierings het volgende:
Als je mp3''tjes afspelen heel belangrijk vind dan zou ik geen cyberhome pakken.
Deze speler kan ook gewoon mp3 aan hoor !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Moet je niet vragen hoe. Als ik op mijn cyberhome een mp3 cd draai dan komt er na ongeveer een 30 nummers geen geluid meer uit de speakers, de display speelt nog wel gewoon. Dit is een bekent probleem op cyberhome, lees maar eens www.dvdboard.de dat staat er vol mee. En je kunt niet shuffelen en voorprogrameren. Het DVD gebeuren is overigens wel heel goed.

• BC3 Victim
interessant, dat verhaal dat de cyberhome mp3 niet goed afspeelt, ik was vandaag in een winkel en die kerel daar stond ém juist aan te prijzen omdat íe zo goed mp3 af zou spelen, zo zie je maar weer, je wordt verneukt waar je bij staat.

Verwijderd

Cyberhome = :r :r :r :r :r :r

Je kunt beter een hiteker kopen! Speelt Mp3 veel beter, ook vcd, cd-r, cd-rw en is regiovrij!
De hitekers zijn te koop bij Megapool

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
De DiViDo speelt zonder meer het best MP3''s af. Ondersteunt ID3-tags, alle bitrates (ook VBR) en met de laatste firmware zelfs lange bestandsnamen.......... :):):)

• BC3 Victim
Op donderdag 12 april 2001 13:33 schreef Verstappen het volgende:
Kijk hier maar even:
http://www.dvdzone.nl/reviews/dvd-players/cyber-home/index.shtml

Voor de rest ook een goeie site trouwens, veel DVD info.
Ik vind het maar een domme review, sorry hoor. Al het commentaar dat hier gegeven wordt, word er helemaaal niet behandeld!!
Ben zelf echt op zoek naar een coole speler die voor niet te veel geld (<600) GOED mp3tjes kan spelen, duidelijk en met ID3tag Support. Hij moet ook wel alle mp3s lezen en zo, niet dat er bijv. een max. is aan het aantal in een dir. Voor alleen mp3''s was de Terratec wel kewl (nog steeds 444,- bij Mediamarkt R''dam) maar die kan dus ALLEEN mp3s. En aangezien ik nog geen DVD heb, lijkt het me wel cool als dat ding ook al die andere shit aankan:
DVD, VCD (heb ik al een aantal filmpjes van), SVCD etc.
Als iemand zo''n speler weet, GRAAG! :7

Weet iemand trouwens of er al (of OOIT) een speler is die DIVX-jes kan processen???

Pagina: 1