[BC3] beste budget speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ben op zoek naar zo goed mogelijke speakers van onder de 500 gulden.
Ik heb nu een brak sony setje, op een nieuwe sony str-db345 (dolby prologic).

Ik dacht zelf aan het volgende: Huidige speakers naar achteren verplaatsen (en daar later andere voor kopen), een nieuwe center (tannoy mxc ?) en voor 2 speakers zoals de tannoy mx2.

Of zeggen jullie dat ik beter een ander merk kan kopen. En ja, ik weet dat luisteren belangrijk is, maar goed orienteren is dat ook.

Alvast Bedankt

edit:

Ik luister van alles, van dance tot andrea bocelli tot alanis morisette enz (alleen geen zwaar klassiek, hardrock en trance en dat soort walgelijke muziek.)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik zou voor de mx1 gaan of zelfs de m1 heeft een heftige reputatie ;)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Zelf gaan luisteren bij Richer sounds in Amsterdam (redelijk voordelig adres met goede apparatuur).

Ik heb er jaren terug Eltax Symphonies vandaan gehaald, klinken nog steeds als een klok :)

• Timmert
  • Niet online
Laat ik daar nou net in de buurt wonen :)

• Timmert
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 23:09 schreef MisterDon het volgende:
Zelf gaan luisteren bij Richer sounds in Amsterdam (redelijk voordelig adres met goede apparatuur).

Ik heb er jaren terug Eltax Symphonies vandaan gehaald, klinken nog steeds als een klok :)
Werkt www.richersounds.nl bij jou ? Ik krijg steeds een 403

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ze zitten op de Van Woustraat in de pijp

[en, nee hun site doet et niet]

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
500 per stuk ?
Dan zou ik eens naar een mooie B&W of Mission gaan luisteren.. Chario schijnt ook lekker in het gehoor te zitten.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Timmert
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 02:13 schreef tbusquet het volgende:
500 per stuk ?
Dan zou ik eens naar een mooie B&W of Mission gaan luisteren.. Chario schijnt ook lekker in het gehoor te zitten.
500 is het absolute maximum, ik geef liever 2x 250 uit voor 2 Tannoy mx1''s en nog 400 voor een mxc

Verwijderd

Tannoy is een goed merk, er zijn al eerdere topics geweest over dat merk en het viel me op dat het nogal erg positief werd beoordeeld, ik heb ze zelf ook, nl de 637Rosewood plus gold, maandje of 4/5 oud, maar t is al een ouder model, maar wel lekker geluid, echt een toppertje. :D
Pagina: 1