[BC3] JVC el chameleon goede keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:42
Mijn Pioneer DEH-2000R autoradio heeft het na 2 jaar al begeven, ik moet dus op zoek gaan naar een andere autoradio. Op internet hebben ze bij www.carmedia.nl de JVC KD-LX10R in de aanbieding voor 579 gulden.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze autoradio, en, zo ja, wat zijn die ervaringen?

Alvast bedankt!

.....

• Sabelhout
Niemand?

.....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat bij een hoop tweakers de aanschaf van de auto is opgegaan aan hardware *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is een goede radio.
ik heb de lxr3 en die bevalt me perfect.
ik heb meerdere jvc''s gehad en de geluidskwaliteit bevalt me beter dan die van andere merken.
Ik heb ook nog in een auto van me de nieuwe duurste blaupunkt sanFrancisco cd 70 zitten. Ding heeft iets van 1200 piek gekost. Eerder zat er in die auto een jvc die stukken beter klonk, maar die is er helaas uitgejat.
Ik zou die blaupunkt best willen ruilen met een jvc chameleon of gewoon willen verkopen

Deze dus : http://www.blaupunkt.de/asp/index.asp?Sprache=deutsch&topic=SanFrancisco

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Op zich leuk maar ik heb er maar 12 dagen van kunnen ''GENIETEN'' toen werd ie gejat!!:(
LOL
dus zorg wel voor sticker met de text dat ie nutteloos is voor de handel omdat ie met code beveiligd is ........

*ZUCHT*

• Sabelhout
Op donderdag 12 april 2001 15:17 schreef ScooBY_DoO het volgende:
Op zich leuk maar ik heb er maar 12 dagen van kunnen ''GENIETEN'' toen werd ie gejat!!:(
LOL
dus zorg wel voor sticker met de text dat ie nutteloos is voor de handel omdat ie met code beveiligd is ........

*ZUCHT*
Krijg je die sticker erbij?

.....

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Yep tis alleen baggerding...... afzichtelijk groot dus gewoon ff stickers bij een onderdelencentrum oid halen.
Ik heb hem trouwens (chameleon) zelf ook weer gehaald... dat ding is best wel vet. :P
Pagina: 1