Ik heb nu dus een SB Live! Player 5.1, en ik wil die Live!Ware software installeren, maar tijdens de installatie zegt ie dat ik niet genoeg harde schijf ruimte heb, wat overigens onzin is. Nou heb ik al ff een search gedaan, en ik zag dat als je van Live!Ware 2 naar Live!Ware 3 upgrade, dat je dan niet dat probleem had. Maar... waar kan ik in hemelsnaam Live!Ware 2 vandaan halen?
heb hier dezelfde kaart, gebruik aleen maar de drivers en de mixer qua software, de rewt van die troep hoef ik niet, onnodige ballast en resources vreters..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
psies, zijn grotendeels toch maar demo''tjes van de mogelijkheden van de sb live...Op woensdag 11 april 2001 19:56 schreef psygho het volgende:
heb hier dezelfde kaart, gebruik aleen maar de drivers en de mixer qua software, de rewt van die troep hoef ik niet, onnodige ballast en resources vreters..
Mjah, ik heb ''t ook allemaal niet nodig. Ik heb nu ook een Cambridge DTT2200, en ik kreeg alleen maar geluid uit 2 speakers, dus ik dacht dat Live!Ware daariets aan zou doen. Toen bleek die troep op de SBLive! CD voldoende te zijn.