Ok.. je wilt dus vooral HARD en TECHNO draaien. dan gaat het jou dus niet zo zeer om HIFI muziek.. dus muziek die zo dicht mogelijk bij de waarheid moet komen te liggen.. Ik zou je toch nog steeds die KODA luidsprekers afraden..
Wat me voor jou geschikt lijkt zijn (durf het bijna niet te zeggen) Sony zuilen kosten zo''n 250 a 300 piek per stuk, ik heb ze een tijdje gehad, en ik vond ze voor mijzelf niet echt precies en helder genoeg klinken.. voor in mijn HT opstelling, maar verder zijn ze voor jouw soort muziek wel erg geschikt. Per luidspreker zitten er 2 woofers in.. en ze geven een strakke en vrij lage bass (goed voor techno).. en het hoog is ook vrij strak en helder.. ik denk dat je best tevreden gaat worden met een set van deze speakers.. en ze zien er ook goed uit vind ik.
Ik heb zelf nu 4 Mission 701''s die ik zelf erg mooi vind klinken. Ze hebben een goed strak geluid.. en een mooi vol klankbeeld naar mijn idee.. en een behoorlijk goede powerhandeling.. ik heb ze nog niet horen vervormen.. volgens de specs kunnen ze 100watt rms verdragen.. lijkt me nogal wat.. dus ik ga maar gewoon uit van zon 60 tot 75 watt rms.. (lijkt me zat

)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©