Toon posts:

[BC3] SB Live! + DTT 2200?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werkt dit samen, ik heb nl. dit setje gekocht, maar je blijkt er dus een aparte geluidskaart voor nodig te hebben.
Een neef van mij die veel in computers doet had nog wel z''on kaart liggen, maar werkt dit.
Ik weet wel dat het met de SB Live! 5.1 moet werken, maar dat kost me weer 200 piek en deze kan ik voor een luttel bedrag overnemen.
Ik moet alleen wel weten of dit werkt.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja werkt keurig, je heb aleen je 5 speakertje niet, oh nee NEE! >:), nou denk je dat je de bass ook niet hebt, hoewel die door de 5.1 apart word aangestuurt is het zo dat als je 2 of 4 kanalen aanstuurt je bass dit "ziet" en oppakt.. dus klaar ben je , wel heb ik het gevoel dat bij de aparte bas insturing de bass iets krachtiger VOEL >:) dan bij de 2 of 4 input mode, maar ja ik heb die basvolume toch al helemaal naar benden en dan ook nog iets in de mixer. dus waar hebben we het over ???

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
de 2200 is bedoeld voor kaarten met een ingebouwde Dolby Digital decoder, dat heeft de standaard dus NIET en de 5.1 wel,
het zal waarschijnlijk wel werken maar dan had je beter de 2000 of de 2500 gekocht (voor de gewone SBlive!)

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op woensdag 11 april 2001 14:18 schreef catfish het volgende:
de 2200 is bedoeld voor kaarten met een ingebouwde Dolby Digital decoder, dat heeft de standaard dus NIET en de 5.1 wel,
het zal waarschijnlijk wel werken maar dan had je beter de 2000 of de 2500 gekocht (voor de gewone SBlive!)
nee hoor kijken in de toekomst kan nooit kwaad.. die dtt2200 kan ook keurig met 2 speakers werken, staat zelf beschreven in den handleiding, lees j ik die dan, aleen bij hoge uitzondering >:) dus werkt heerlijk..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.