[BC3] Goedkopere Beyma speakerunits?

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 16:43

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Ik ben ooit es tweedehands aan 2 Beyma "15G-300"''s gekomen voor wel erg wijnig ben ik later achter gekomen.

Ik heb er maar 150,- voor neer hoeven te leggen, wat ze dus 75,- per stuk maakt. Ik had altijd gedacht dat ze niet zoveel voor zouden stellen
hoewel ze duidelijk van veel betere materialen waren gemaakt. Ze waren dan ook wel een stuk beter dan mijn vorige 15" units van 80,- per stuk NIEUW :P
(jah sorry ik had geen geld meer maar moest toch geluid hebben, damn wat een crap zeg)

Ben ik laatst op zoek gegaan en zag ik dat je ze bij Speaker&CO kon bestellen. Beyma 15G300, 250Watt continu, 500Watt piek 8ohm high sensitivity 101db voor 490,- zonder verzendkosten.

Ook las ik op de Beyma site dat hun hele line aan units wordt gebruikt door verschillende speaker fabrikanten waaronder EAW.
Ben dus achteraf heel erg blij met deze units en ben maar gestopt met het zoeken naar betere :)

Nou kon ik destijds ook nog 2 gloednieuwe 15"s kopen voor 150,- per stuk met vrijwel dezelfde of zelfs hogere nieuwprijs dan de 15G300''s.
Dit heb ik helaas niet gedaan omdat ik dit alles toen nog niet wist...

Waarschijnlijk zijn er dus wel wat personen die deze units duidelijk voor veel minder geld kunnen krijgen.

Aangezien ik nog zwaar opzoek ben naar tweeters en mid-toners waarvan ik op de Beyma site al een paar hele geschikte heb gevonden voor mijn kasten, vroeg ik me af of er hier maybe wat mannetjes zijn die dat voor minder geld kunnen bemachtigen.

2 Tweeters met een totaalbedrag van 600,- ga ik niet zo snel in huis halen als niet werkend student :)

Kan iemand mij helpen?

tnx

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 16:43

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Niemand???

:'(

Verwijderd

welke types moet je juist hebben???

ik kan misschien wel es rondkijken, maar dat gaat dan wel via belgenland!!

wij zijn een hoofdverdeler van beyma!