Toon posts:

[BC3] Studio PCTV pro . Beeld instellingen bij recorden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag : ik heb dus een studioPCTV pro kaartje van Pinnacle systems.

Als ik nu een tekenfilm of programma van de tv opneem dan kan ik alleen uit deze instellingen kiezen :
Afbeeldingslocatie: http://www.HuGGz.nl/da/zooi/studio.jpg

hoort dit zo want van de tv kun je toch met een instelling van 700x500 opnemen (ruime gok mischien).

En als je dan iets hebt opgenomen in 355x288 en dan maak je er bv een ander bestand van met een andere compressie en die afmetin zet je dan op bv die 700x500 dan krijg je toch verrot beeld...waar is zoiets dan voor?

( ja sorrie weer allemaal newbie vragen maar ik neem nogwelles wat op en als je het dan full screen doet dat is zo verrot..en das niet echt mijn smaak :) )

Alvast bedankt voor alle reacties enz.. :7

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ten eerste komt mij deze window niet echt bekend voor... oudere versie?
Install iig ff de nieuwste versie van de software.

Bij mij is de max reso ook niet hoger dan bij jouw hoor, als het hoger kan hoor ik het graag :)

wij virtualdub wil ''t namelijk ook niet hoger

www.nintendocasemods.com

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
nee kan niet hoger dan daar staat...
helaas

Verwijderd

Topicstarter
Hummm jammer jah ik nam graag even op in betere kwaliteit ik had alles al in full frame rate en 16-bits geluid ...jammer dan.

Nog even een vraagje ..Ik heb een paar divX films staan maar die nemen bijna het hele beeld in beslag kwa omtrek en groote ..hoe hebben ze dat dan gedaan??

Is daar iets speciaals voor??
En dan zou je dus eigenlijk dat ook met die TV kaart kunnen doen. ( Correct me if i''m wrong :) )

• Oni|A
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02-2005

Oni|A

Drugs are good, mkay?

Op woensdag 11 april 2001 19:02 schreef HuGGz het volgende:
Hummm jammer jah ik nam graag even op in betere kwaliteit ik had alles al in full frame rate en 16-bits geluid ...jammer dan.

Nog even een vraagje ..Ik heb een paar divX films staan maar die nemen bijna het hele beeld in beslag kwa omtrek en groote ..hoe hebben ze dat dan gedaan??

Is daar iets speciaals voor??
En dan zou je dus eigenlijk dat ook met die TV kaart kunnen doen. ( Correct me if i''m wrong :) )
opgeblazen?

Do you sniff or smoke?
[Dutch Power Cows] Malloten United

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Dvix halen ze vaak van DVD, en dat werkt ff iets anders.
Of je neemt een andere capturekaart en een HD die die vette streaming aankan.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Ik heb Pinnacle PCTV...kan ik daar ook mee recorden? Welk proggie heb ik daar voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 20:58 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb Pinnacle PCTV...kan ik daar ook mee recorden? Welk proggie heb ik daar voor nodig?
Uuuh heb je die of heb je de PCTV pro ..die heb ik namelijk en daar zit een vision.exe en een sutio.exe bij ...en met die studio ken je opnemen :)

zien ook : http://www.pinnaclesys.com :)
daar ken je ze downloade..

Verwijderd

He thnx man,
maar kan ik dan streaming opnemen, dus wat ik zit te kijken tegelijk opnemen?
Als een soort videorecorder?
Heb je daar niet een heeeele snele PC voor nodig met nog meer Ram-geheugen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 16:39 schreef Thomas B. het volgende:
He thnx man,
maar kan ik dan streaming opnemen, dus wat ik zit te kijken tegelijk opnemen?
Als een soort videorecorder?
Heb je daar niet een heeeele snele PC voor nodig met nog meer Ram-geheugen?
Ten eerste als je opneemt dan krijg je rechts bovenin je beeld een soort tvtje met daarop het beeld je kan dan dus het kanaal kiezen die je wil.In het midden van je beeld staat dan een ander menutje waarop staat record en de instellingen dus daar kan je instellen of je op full frame rate wil opnemen enz . Ik neem altijd DBZ tekenfilmpjes op en als ik de reclame zie dan druk ik al op record omdat hij bij mij altijd een seconde of 3 later begint te opnemen en klaar dan .

Als ik zie dat de aflevering bijna is opgehouden houd ik de "stop" knop ingedrukt tot die is afgelopen en dan laat ik em los (kan ook ander , maar ik ben nou eenmaal een beetje gek :) ).

Klaar je heb je stukje film klaar .
Over dat intern geheugen enz ..Ik zit hier nog simpel met een:

AMD KII-6 450
196 mb intrn
TNT2m64 videokaartje

loopt perfect alleen de bestanden worden echt enorm grott die episodes duren met reclame een dikke 20 min en ze zijn in FULL quality 1 GYG!!!!! :7 .Je kan natuurlijk de kwaliteit lager zetten en dan heb je dus een bestand van ongeveer 300 mb >je kan het trouwens zien .Het programma laat aan het begin zien van je hebt nog 2 GYG over en dan kan je met jou''n instellingen nog 3 uren en 34 min opnemen ( ff een voorbeeld dus).

Thats it! Het programma is heel makkelijk te gebruiken dus .

mzzl
Pagina: 1