De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gewoon scart vanuit je video-out naar S-video (zo''n gele jaOp woensdag 11 april 2001 11:27 schreef Double_U het volgende:
Weet echt niemand het? snif......
Kan je overal kopen...
Verwijderd
Verloopstukje van scard naar 3x tulp ( geel, wit,rood ) uit je TV gaan ( of Video )( met de gele )en dan met een gewone tulp kabel naar je kaart in de TV-IN. Maar mij lukt het ook nog niet echt maar zo moet het wel. Ik krijg wel mijn N64 beeld op de monitor op de zelfde manier. Leuk voor goldeneye. Maar gebruik wel een UITgang op je video en niet een camcorder ingang want dan werkt het zowiezo niet.
Kan je in een TV In gewoon Coax pleuren?
Ik heb een TV kaart, gewoon TV kabel in je TV kaart en opnemen met captureprogramma
Video zend je uit over ''t TV netwerk thuis
Ik heb een TV kaart, gewoon TV kabel in je TV kaart en opnemen met captureprogramma
Video zend je uit over ''t TV netwerk thuis
hmmzzz.. ja ik heb ook dat probleem met een videoband op de hd zetten... maar het probleem is dat de asus kaart maar 18 minuten opneemt.. daarna is de ram/swap file vol ofso
iemand enig id hoe ik langer dan 18 mins kan openemen ?
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Neuh. TV-in = meestal S-video =/= coax.Op woensdag 11 april 2001 11:57 schreef Masterdam het volgende:
Kan je in een TV In gewoon Coax pleuren?
Pagina: 1