Toon posts:

[BC3] Klipsch Promedia 4.1 Speakers...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje, ik twijfel namelijk tussen de aankoop van de Klipsch Promedia 4.1 of de DTT3500 van Creative/cambridge.

Nu wou ik vandaag de Klipsch gaan kopen tot de verkoper me zei dat ze 1250 gulden kosten! Dat vind ik toch wat veel niet??? aangezien ze op de klipsch website 300$ kosten (maar je kan ze niet online bestellen omdat het pak te groot is en het zijn 120V versies).

Wat zouden jullie doen? Gewoon Klipsch kopen?? Of zijn er voor dat geld veel betere alternatieven?

Dank bij voorbaat!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Ik wil namelijk morgen Speakertjes gaan kopen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Das toevallig..
Ik heb net Klipsch gekocht :) (4 dagen geleden)..
Alleen andere als jij hebt..
Ik heb de Klipsch RF-3..
Ik moet zeggen..erg mooi en zuiver geluid komt er uit..
Koste trouwens ook 1250,- per stuk..
Het enigste waar ik erg aan moet wennen is dat veel cd''s nu gewoon niet meer klinken(slechte produktie)..
Maar daar in tegen klinken de goede cd''s des te beter..
Als je nog niet geluisterd hebt met je eigen cd''s zal ik dat zeker eerst doen,zoals ik al zei..
Ik had niet verwacht dat je zo duidelijk het verschil ik kwaliteit cd''s horen kan ..
Maar ik zou zo weer deze speakers nemen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk ook dat je van die klipsch'' wijzer wordt. Wat is nu 250 piek voor erg veel beter geluid. Want volgens mij klinken die klipsch dingen dus wel erg goed (voor ''t geld) en die DTT sets niet...

maar that''s just me...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt Melly & JvS!!! :)
Ik zal die Klipsch Promedia 4.1 dan maar gaan kopen! Ze hebben dan wel geen digitale aansluiting & Surround enzo maar je hebt dan idd wel zeer goede kwaliteit zonder allerlei extras.

Cya,
ForMatPrO