Toon posts:

TAK copieeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van Total Annihilation Kingdoms een copy maken (voor eigen gebruik, dat mag), maar nu heb ik op www.gamecopyworld.com gekeken, en daar las ik dat ik de safedisc patch moest gebruiken om de safedisc-beveiliging te omzeilen. Hoe doe ik dit met adaptec easy cd creator? Hoef ik die patch niet te gebruiken als ik de fixed-exe al gebruik?

Verwijderd

Gebruik CDRWIN ipv not-so-easy cd creator! (ignore read-errors aanzetten)
Verder; als je die -exe file gebuikt dan hoef je inderdaad niet die patch te gebruiken (bij mij althans)

Veel plezier met je LEGALE (tuurlijk, ik geloof je) kopie....

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft bij CDRwin aan dat de cd langer is dan 74 min (74.04!!), en mijn writer (philips 3801) kan niet overburnen. Moet ik nu een 80 min cd gebruiken voor die extra 4 sec? Hij geeft aan dat hij 650 mb is. En kan ik deze on-the-fly doen, of moet ik eerst een image maken?

Verwijderd

Na, ik heb 'm gewoon op een 74 min cdtje gebrand. Daarbij brand ik nooit on-the-fly vanwege het risico dat het misgaat. Zeker vanwege die beveiliging heb je kans dat ie gaat pruttelen. Als ik jou was zou ik gewoon een imagefile maken.

Mzzl

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Je kan ook zonder overburnen wel 74.5 minuut kwijt op een CD. Op de meeste CD's pas ongeveer 74min50sec. Je kan het trouwens exact zien met het programma Feurio.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:48
Misschien wel handig om te weten. Vaak bestaan die cd's uit 3 tracks, waarvan 1 track geen info bevat en alleen dient om over die 74 min te komen :( . Soms kan je die track dan ook weg laten :) .

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

En anders kan je de hele inhoud altijd nog naar je hd kopieren directx mappie er afpleuren en gaan!.. :))

Xeon

Verwijderd

En dan kan ik me gaan afvragen of deze Xeon mijn goede DTM-buddy Xeon is...ff proberen...

Pikkie?
Pikkie?

Als je de goede bent, weet je het nu wel weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij CDRwin geprobeerd om eerst een image file te maken, en dan te copieren. Maar tijdens het maken van de image file vindt hij de hele tijd errors. Hij was pas bij 2% met het scrijven en hij had al 600 errors. Is dit de beveiliging of doe ik iets fout? Ik heb copy RAW-sectors aanstaan, en error recovery op ignore.

Verwijderd

Nee dat klopt. Na een procent of 3 a 4 vind ie geen errors meer, en dan gaat ie op gewone snelheid door. Een volgens mij vind ie in die 3 procent iets van 825 errors of iets in die richting.... Gewoon door laten gaan dus!

mzzl

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, het is gelukt. Maar waar heb ik die serial-code eigenlijk voor nodig die achter op het cd-hoesje staat?

Verwijderd

daar kan je je mee registreren (geloof ik)....

Verwijderd

Nero 4.0.5.6 gebruiken.
inlezen op single speed
ignore illegal TOC
niet!! RAW
daarna patch
daarna branden ( single speed )

Enne SCSI is geen overbodige luxe.
Als je IDE hebt is het mischien beter
om in te lezen met de brander.
Pagina: 1