Toon posts:

[BC3] Live Player 5.1 -> Live Platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !

Ik heb een vraagje, ik heb een live player 5.1 ik las dat die identiek is aan de live platinum, alleen zonder zo''n "frontpaneeltje" en afstandsbediening. Nu vroeg ik me af of dat "frontpaneeltje" ook ergens los te koop was (als dat past tenminste). En zo ja, weet iemand toevallig ook waar ? :-)

Met vriendelijke groeten,
::NiM.ZHaDE

Verwijderd

Topicstarter
Ehjow thanx voor reply, maar ik kan nix vinden in die store :-), iemand misschien een andere Idee ?

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
Als het goed is zijn al die spullen optioneel.
Kijk eens bij de Creative online store zou ik zeggen:)
Hmm ik heb ff voor je gekeken, maar kan ze alleen in HongKong vinden:((( en nog duur ook.........ff doorzoeken als je er echt belang bij hebt.....iBazar of in Duitsland ofzo...

http://mall.creative-asia.com/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/hkonline/prod_disp.d2w/report?catrn=56405&merchant_rn=62663&country=HONGKONG

• Pino64
Stuur de Europian online store ff een mailtje, misschien staat hij gewoon niet online, maar ze moeten hem hebben.

Verwijderd

Topicstarter
"If you are NOT residing in HONG KONG now, the order is UNABLE TO FULFIL."
mjaah :)

• Pino64
Ze bezorgen daar zeker met een bakfiets hehehehe:)

Verwijderd

Topicstarter
whehehe :)

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Dit heb ik ook al eens gevraagd, ik wil dat ding ook!

[topic=85814]

Misschien kan je het best met iemad afspreken die een Live 5.1 wilt kopen, dan kopen jullie een Platinum en dan hou jij de Livedrive en betaald het verschil....

Insanus sum

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Betere oplossing: verkoop je live! en koop de set.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij is de eerste oplossing goedkoper want je kan niet veel vragen voor een 2de hands 5.1 player (8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1