ik kan me niet voorstellen dat thundermol zich niet kan voorstellen dat dennis zich niet kan voorstellen dat jij de search nog niet gebruikt hebt
Dat klopt niet: Thundermol denkt dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Jij beweert juist dat thundermol zich niet kan voostellen dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Dat is iets heel anders. Ik kan me namelijk heel goed voostellen dat thundermol denkt dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Bovendien kan ook ik me niet voostellen dat mastemind de search niet heeft gebruikt, terwijl ik wel van mening ben dat mastermind had kunnen bedenken dat hij de search had moeten gebruiken, al was het alleen maar om dit soort opmerkingen niet naar zijn hoofd geslingerd te krijgen. Bovendien staat zijn probleem uitstekend in de handleiding/omline help van de geluidskaart uitgelegd. Ik vind het vreemd dat ik de eerste ben die aan mastermind voorsteld om die twee dingen eerst te gebruiken voordat hij zijn vraag voorlegd aan de GoT gemeenschap. Ik stel dan ook aan mastermind voor in het vervolg eerst de handleiding help te gebruiken, dan de search en dan pas zijn vraag hier te stellen.
Voorstellen dus...