[BC3] Geen geluid in DOS

Pagina: 1
Acties:

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik draai Windows 98 en ik krijg geen geluid in DOS, alleen MIDI gepingel.
Ik heb gewoon de standaard installatieprocedure gevolgd.
Ik heb een SB-Live! 1024

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Ik kan me niet voorstellen dat jij de search nog niet hebt gebruikt :(.

Verwijderd

Ik denk dat dennis zich niet kan voorstellen dat je de search hebt gebruikt.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:33

Sharky

Skamn Dippy!

ik kan me niet voorstellen dat thundermol zich niet kan voorstellen dat dennis zich niet kan voorstellen dat jij de search nog niet gebruikt hebt

This too shall pass

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:33

Sharky

Skamn Dippy!

oh ja. als je van win naar dos gaat en er staat niet in beeld dat het emlatie stuurprogramma geladen is dan heb je idd geeen geluid

This too shall pass

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
ik kan me niet voorstellen dat thundermol zich niet kan voorstellen dat dennis zich niet kan voorstellen dat jij de search nog niet gebruikt hebt
Dat klopt niet: Thundermol denkt dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Jij beweert juist dat thundermol zich niet kan voostellen dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Dat is iets heel anders. Ik kan me namelijk heel goed voostellen dat thundermol denkt dat dennis zich niet kan voorstellen dat mastermind de search niet heeft gebruikt. Bovendien kan ook ik me niet voostellen dat mastemind de search niet heeft gebruikt, terwijl ik wel van mening ben dat mastermind had kunnen bedenken dat hij de search had moeten gebruiken, al was het alleen maar om dit soort opmerkingen niet naar zijn hoofd geslingerd te krijgen. Bovendien staat zijn probleem uitstekend in de handleiding/omline help van de geluidskaart uitgelegd. Ik vind het vreemd dat ik de eerste ben die aan mastermind voorsteld om die twee dingen eerst te gebruiken voordat hij zijn vraag voorlegd aan de GoT gemeenschap. Ik stel dan ook aan mastermind voor in het vervolg eerst de handleiding help te gebruiken, dan de search en dan pas zijn vraag hier te stellen.

Voorstellen dus...

>:)

Verwijderd

je moet ff de SB-dos-simulatie instaleren.....
Pagina: 1