De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En ik heb een DC10+ kaart erin zitten en ik wordt gek van de foutmeldingen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik he zowel de DC10+ als de PCTV Pro. Ik heb nergens problemen mee. Probeer het eens via de tulp ingang.
De Groningse beer
ik heb alles geprobeerd en het gekke is ik krijg ook geen foutmeldingen ik snap er niks meer van
Verwijderd
Ik heb een pctv rave kaart en bij mij doet de videorecorder het het perfect erop en nog TV kwaliteit ook nog. Ik weet helemaal niks van foutmeldingen.
Ik heb gewoon de output van de kabel aangesloten aan de input van de video en en de output van de video in de computer. Zo kun je de video gewoon als een normaal kanaal zoeken en voila je hebt video en je kunt em ook opnemen. Ik hoop dat je hiermee iets verder bent gekomen.
Greetz koentje03@
Ik heb gewoon de output van de kabel aangesloten aan de input van de video en en de output van de video in de computer. Zo kun je de video gewoon als een normaal kanaal zoeken en voila je hebt video en je kunt em ook opnemen. Ik hoop dat je hiermee iets verder bent gekomen.
Greetz koentje03@
Pagina: 1