[BC3] video op pc

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi ik heb een video recorder van aiwa ofzoiets en heb een hauppage wintv go en een pinacle pctv pro maar bij allebij dezelfde kaarten heb ik geen beeld en geluid maar het moet toch wel kunnen of ben ik nou verkeerd bezig pleaseeeeeeee help anders word ik gek

alvast bedankt

met vriendelijke groet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
En ik heb een DC10+ kaart erin zitten en ik wordt gek van de foutmeldingen :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Ik he zowel de DC10+ als de PCTV Pro. Ik heb nergens problemen mee. Probeer het eens via de tulp ingang.

De Groningse beer

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

En wat voor foutmeldingen?

De Groningse beer

• BC3 Victim
ik heb alles geprobeerd en het gekke is ik krijg ook geen foutmeldingen ik snap er niks meer van

Verwijderd

Ik heb een pctv rave kaart en bij mij doet de videorecorder het het perfect erop en nog TV kwaliteit ook nog. Ik weet helemaal niks van foutmeldingen.
Ik heb gewoon de output van de kabel aangesloten aan de input van de video en en de output van de video in de computer. Zo kun je de video gewoon als een normaal kanaal zoeken en voila je hebt video en je kunt em ook opnemen. Ik hoop dat je hiermee iets verder bent gekomen.

Greetz koentje03@
Pagina: 1