[BC3] pioneer dvd drive problemen na regio vrij?

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb een pioneer dvd drive (105S) :)
ik heb deze drieve regiovrij gemaakt en is dus nu (105F).
nu probeer ik een dvd te rippen (voor euhm het kijken vanaf harddisk :9~)

allemaal leuk en aardig, maar nou kan ik me dod speed ripper en/of de/css niet meer rippen! dod geeft vage error dat drive bezig is en de/css zegt dat er geen key is.

kent iemand dit probleem? en wat kan ik er aan doen? :?

Verwijderd

Ik weet niet of jij dit weet (waarschijnlijk niet)!!!
Maar niet alle dvd films zijn gecodeerd zonder key) dus hoeven niet geripped te worden maar je kunt de VOB bestanden zo kopieren. En wat jij probeert te doen is decoderen en er valt niets te decoderen er is geen key.
Ook leuk om te weten is dat deze films vaak ook regiovrij zijn.
Welke films dit zijn??? ...van het soort dat niemand naar kijkt maar ze worden wel verkocht als hete broodjes>:)!!!

• iAR
  • Niet online
wat jij dan weer niet weet is dat het niet lekker kijkt naar gescrambled beeld... |:(

euhm, maarre... ''t gaat dus niet om het feit dat sommige films niet beveiligd zijn... ''t gaat erom dat mijn drive ze nu niet meer wil rippen! :(

• iAR
  • Niet online
helemaal niemand? :(

heb ondertussen even weer ander firmware (officieel, regio 2) geladen (upgeload, whatever: in dat ding gefrot :+), maar nee hoor kan nog niet rippen... *snif*

euhm... hellupie :?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Oke super oud topic, maar ik heb nu dus problemen.

mijn Pioneer 105S DVD drive is geflast naar (105F), zoals bij de topicstarter. Alleen heb ik nu het probleem met CDEX. Deze ziet mijn DVD drive niet meer :(. iemand een oplossing hiervoor?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)