Toon posts:

[BC3] Welk systeem voor Software DVD afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Duron 800 @ 1000 en een Geforce 2 MX video kaart mijn geheugen is 128 mb.
Nu de vraag als ik software matig via
Power DVD 3.0 een DVD afspeel, heb ik af en toe een kleine stilstand op mijn TV scherm.
Hoe kan dit en is dit normaal voor dit systeem.

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

Dit is normaal, als je DMA niet aangevinkt hebt bij de (cd) drive waarvan je dvd/divx afspeelt.

Dus naar het configuratiescherm / systeem / apparaatbeheer / eigenschappen van je harde schijf en daar onder het tabblad instellingen DMA aanvinken.

Wanneer windoos je chipset een beetje onbekend voorkomt begint deze te zeuren. Dit moetje gewoon ignore en ff rebooten.

That''s IT

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 19:46 schreef GreeTz het volgende:
Dit is normaal, als je DMA niet aangevinkt hebt bij de (cd) drive waarvan je dvd/divx afspeelt.

Dus naar het configuratiescherm / systeem / apparaatbeheer / eigenschappen van je harde schijf en daar onder het tabblad instellingen DMA aanvinken.
Wanneer windoos je chipset een beetje onbekend voorkomt begint deze te zeuren. Dit moetje gewoon ignore en ff rebooten.

That''s IT
Bij mij is alles DMA aangevinkt, dit is door het programma PowerDVD zelf gedaan bij de eerste keer opstarten.