Toon posts:

[BC3] Surround Set probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb zo''n midiland 4.1 surround set. Heb dus niet zoveel verstand van die dingen maargoed, eerder konden ze behoorlijk hard en bleef het geluid goed en nu als ik ze echt een beetje hard wil hebben gaat het geluid kraken enzo... het klinkt dus echt niet meer. Wat ook opvalt is dat het lampje van de subwoover met dat gekraak mee aan en uit gaat, net alsof ie te weinig stroom krijgt ofzo? Weet iemand wat hier aan de hand is, wil me geluid wel weer is lekker hard hebben >:)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Geef meer details: heb je al andere speakers geprobeerd, of een anderre bron voor je speakersetje?
Nu is niet te bepalen of je probleem in je speakers zit of in je geluidskaart

Verwijderd

Dit lijkt erg op een slecht contact binnenin de versterker of de kabelklemmen .

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 23:08 schreef Lampje het volgende:
Geef meer details: heb je al andere speakers geprobeerd, of een anderre bron voor je speakersetje?
Probleem zit denk ik in geen van beide, maar in een opgeblazen voor- of tussenversterker trap.
Ik ken die midiland setjes niet, maar als daar de electronica in de subwoofer zit, dan mag die subwoofer wrs terug naar de reparateur. Is een paar keer ietsje te hard gezet, denk ik... >:)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Als het lampje gaat mee knipperen met de muziek, dan kan de trafo niet meer genoeg spanning leveren door de (te) grote stroom die er loopt (hetzelfde effect als bij kortsluiten). Misschien dat er echt elektronica kapot is, en misschien dat er ergens (door een andere reden) kortsluiting wordt gemaakt. Je zou in ieder geval kunnen proberen om alleen de sub te gebruiken, en kijken of dat het probleem verhelpt (zal wel niet).

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 23:08 schreef Lampje het volgende:
Op de t.v. doen ze hetzelfde en koptelefoon op m''n geluidskaart geeft geen problemen.
Pagina: 1