Ik wil voortzo een mengpaneel gaan kopen, maar ik weet niet welke goed is en hoe dat vergeleken is met de prijs, wat voor mengpaneel hebben jullie. Pleaze help me.
THNX Koentje03@
THNX Koentje03@
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Verwijderd

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Das wel een leuke ja, ook wel leuk zijn de kill-switches/terminators. Ik geloof zo''n 1400,-. Toch zweer ik bij Rodec;)Op maandag 09 april 2001 22:49 schreef universal creations het volgende:
[afbeelding]
Compact, hoge kwaliteit en ideaal om icm de technics-jes mixen

Verwijderd
Verwijderd
Jij slaat de spijker op zn kop!!! Ik heb zelf een Dateq Apollo. Errug duur en niet errug goed! Rodec roeleerd echt zwaar, maar is ook duur. En kortere faders is echt beter!! Die 10cm dingen zijn gewoon te lang en dus is je reactie tijd te lang.Op maandag 09 april 2001 12:04 schreef kibiru het volgende:
Voor het mix werk gebruik ik een Rodec mx180 mk2:9. In mijn ogen een zeer goed mengpaneel. Een Dateq is ook leuk maar heeft van die lange faders, kut met snel werk:(.
Vestax heeft ook el een leuke geloof ik.
[edit]
ligt ook een beetje aan je budget.
Een Rodec mx180mk2 kost normaal al snel zo''n 2600,-. Een Dateq begint denk ik ongeveer bij een 1400,-.
Wat ook wel van belang is of hij ergens blijft staan of dat hij ook heen en weer gesleept wordt. Rodec = onverwoestbaar.
Kunt ook tijdens het draaien alles vervangen, mocht er toch iets kapot gaan.
[edit]
Verwijderd
veel beter dan dateq (rommel)
Verwijderd

In Nederland, had je denk ik wel verwachtWaar wordt dateq trouwens gemaakt, weet iemand dat??
Verwijderd
Verwijderd
Zoals je gelezen hebt prefereer ik ook Rodec boven Dateq , maar om te zeggen dat Dateq rommel is gaat natuurlijk nergens over.Op dinsdag 10 april 2001 14:17 schreef killalot het volgende:
rodec mx 300 MKIII
voor fotootje, klik hier: http://www.rodec.be/highresjpg/MX300MKIII_front.jpg
simply the best, veel beter dan dateq (rommel) en zelfs beter dan ecler!
was alleen wel best duur
Verwijderd
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Verwijderd
Het is niet dat de faders rot zijn , maar zo lang(10cm). Dat is gewoon wat lastiger vind ik. Nog een verschil met bijv. Rodec is de filterscheiding. Zou je gewoon moeten horen.Op dinsdag 10 april 2001 15:20 schreef Bazz het volgende:
Ik heb nu een Numark, daarvoor een JBSystems gehad. De Numark begin nu ook al te kraken!![]()
Ik ben van plan om van de zomer (vakantiegeld!) een Dateq XTC te kopen.
Zijn die faders echt zo kapot? Lijkt me sterk. Dateq staat overal hoog aangeschreven. En waarom moet anders dat apparaat F1400,- kosten
Verwijderd

Verwijderd

Verwijderd
Dat is zeker niet duur voor zo''n mooie bak.Op dinsdag 10 april 2001 19:12 schreef Dr. RiPsaw het volgende:
Ik ben de trotse eigenaar van een Spirit Folio SX:
[afbeelding]
http://www.spirit-by-soundcraft.co.uk/prods/folio/foliosx.htm
Niet geschikt voor mixen (DJ), maar wel voor PA en FOH mixing....
Is op dit moment verkrijgbaar voor 1099,- bij Feedback! Is behoorlijk goedkoop voor een mixer in deze goeie klasse....
Verwijderd
Hehe... die past er echt niet op bij mij hoor... Nee ik werk er meer mee om bandjes te mixen:: Echt waaaanzinnig!!!dat is wel stoer zon 800b op je slaapkamer LoL
Verwijderd
Een dag is een dag...
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
De Numark kraakt omdat deze geen VCA faders heeft. Dit heeft de Dateq XTC wel. Ben van plan over een x-aantal maanden ook een XTC te kopen.Op dinsdag 10 april 2001 15:20 schreef Bazz het volgende:
Ik heb nu een Numark, daarvoor een JBSystems gehad. De Numark begin nu ook al te kraken!
Dateq staat overal hoog aangeschreven. En waarom moet anders dat apparaat F1400,- kosten
Verwijderd
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt, en waar je die gekocht hebt?!?Op woensdag 11 april 2001 23:58 schreef aKeY het volgende:
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van de rodec mx180 mkIII ...
Tering wat een ding, ik wil nooooit meer anders !!!!!!!!
Genoeg info?
Verwijderd
Ben jij je (net als ik) nu ook overal aan het laten informeren over mengpanelen enzo? Kwaliteit-kosten-robuustheid-of je losse onderdelen kunt vervangen enzo???Op donderdag 12 april 2001 09:47 schreef speedphreak het volgende:
[..]
De Numark kraakt omdat deze geen VCA faders heeft. Dit heeft de Dateq XTC wel. Ben van plan over een x-aantal maanden ook een XTC te kopen.
Verwijderd
Als je hem alleen voor thuis koopt, of een enkele keer bij vrienden, volstaat die XTC prima. Dateq maakt gewoon goede mixers, punt. Je zou alleen moeten kijken of je last denkt te krijgen van die lange faders. Zoals je weet is het voor mij persoonlijk nix , maar het kan dat het voor jou nix uitmaakt.Op donderdag 12 april 2001 10:09 schreef Bazz het volgende:
[..]
Ben jij je (net als ik) nu ook overal aan het laten informeren over mengpanelen enzo? Kwaliteit-kosten-robuustheid-of je losse onderdelen kunt vervangen enzo???
Heb je al veel informatie over de Dateq XTC kunnen vinden? (Behalve die op www.dateq.nl).
Verwijderd
Ik had al een tijdje terug op jouw logo''tje gereageerd, dat je zo''n mooie had. De mijne heb ik al zeker 3 jaar geleden van een site geplukt en sinds een paar maanden hier op dit forum geknalt. Origineel is het een animated gif,Op donderdag 12 april 2001 10:05 schreef koosmp3 het volgende:
Universal creations, wat doe je met mijn logo?
maar hij is wat te groot om te uploaden (volgens got) dus heb ik alleen het eerste frame gepost.