Toon posts:

[BC3] Divx downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
stel ik wil de film "Hannibal" downloaden.....hoe groot zal die file dan ongeveer zijn?

thx in advance

Emp

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 23:18
Het is verboden hierover in deze forums te hebben, als je de FAQ had gelezen had je dat geweten...

SLOTJE

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag toch niet om links ofzo?!ik vraag alleen om de grootte van zo''n film!

Verwijderd

ligt eraan...

Sommige zijn ~600 mb andere 1.2 gig...

Verwijderd

Hebben mensen niks beter te doen dan constant SLOTJE te roepen??? Lijkt me nl. meer zaak voor een admin. Het is nl al de zoveelste post hierover die ik vandaag tegenkom.... en hij doet id. niks illegaals....

File grootte hangt af van lengte film en kwaliteit van codering, meestal zijn zulke files over internet tussen de 400-600MB

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-03 23:09
Kwaliteit rips zijn meestal 650-700mb wat mindere kwaliteit zijn 350-400mb

Verwijderd

Meestal iets van 30-50 x 15MB ofzo

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:55

Sick Nick

Drop the top!

Een goede DivX is 700 Mb of een paar mb minder (698 Mb ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 22:33 schreef WillUmKo het volgende:
Hebben mensen niks beter te doen dan constant SLOTJE te roepen??? Lijkt me nl. meer zaak voor een admin.
bedankt he:)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Ligt eraan hoe de film is geript, als het bagger qwaliteit is, ongeveer zo''n 600MB. Anders ongeveer zo''n 1GB.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

SLOTJE! >:)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-03 13:18
idd, meeste divxjes zijn 650-700 Mb, of meervoud daarvan (2-cd dus)

Telesync divxjes zijn een Mbtje of 300-400, maar dat is meestal niets anders dan omgezet vanaf een vcd (dus kutkwaliteit)

Hier valt Hannibal ook onder, divx (zoals divx zou zijn, dus dvdrip) is er nog niet, simpelweg omdat hannibal er nog niet is op dvd (regio1)

Daarnaast vind ik dat iedereen eerst FAQ moet lezen, voor meteen DivX met slotjes dood te gooien...

Fact is dat divx meestal gebruikt wordt voor illi dingen, dvd distributie op t net, en DAT wordt ook besproken in de faq. Kort samengevat, downloaden enz, so what, maar GEEN links op got.

Discussies over divx mag gewoon (waarom niet?), dus je kan best divx dit, dat enz roepen, zonder meteen het gezeik van slotje slotje :r

Dus heel simpel
Request voor een site met divx? -> Slotje
Gewone discussie of vraag over? -> accepteren

* DJSmiley vind dat elke zeikerd die bij het woord divx meteen op Reply ramt en SLOTJE scheld eens gebanned moet worden!

Verwijderd

Rot naar je troep met je slotje! Ze zouden jullie in een kerker moeten flikkeren met een SLOTJE erop! Zo....

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Rot naar je troep met je slotje! Ze zouden jullie in een kerker moeten flikkeren met een SLOTJE erop! Zo....
Slechte dag gehad?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Deze vragen mogen inderdaad gesteld worden zolang er maar geen links worden gegeven en als het een beetje netjes blijft. De mensen die alleen slotje roepen zijn gewoon heel zielig bezig. Als je vind dat een topic dicht moet dan moet je niet slotje roepen maar kun je dit melden in de desbetreffende forums of je stuurt een icq berichtje naar een moderator.

Aangezien dit topic nergens meer over gaat, slotje :)
Pagina: 1