Toon posts:

Helderheid bijstellen van GLQuake(1) op TNT2 / NT4

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie weet hoe ik de gamma van GLQuake kan veranderen? De meest heldere instelling is nog te donker. In Q3 heb ik het inmiddels voor elkaar.

Nou, mocht iemand het weten, dan ben ik blij.

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ik heb het ooit eens gedaan met een zooi instellingen in autoexec.cfg ofzo. Moet alleen zoeken of ik die nog steeds heb...

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik kan vinden (in config.cfg) is "gamma x". Ik geloof dat dat voor de software renderer is, het lijkt nix uit te maken.

• Anton

Anton

Kijk eens in je meeldoos, misschien dat je hier wat aan hebt. Hiermee heb ik het altijd gedaan.

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Anton: Zou je mij je config ook kunnen mailen, heb hetzelfde probleem met mijn TNT2.

Alvast bedankt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Grmbl! Had nog een verkeers email adres in m'n profile staan. Zou je het nog eens willen sturen?

Dank :-)

Verwijderd

ken het niet zijn dat je in je instellingen bij beeldscherm, geavenceerd vlammen en dan je brightness brighter stellen werkt bij mijn viper 770 tenminste

seeya

remco

• Anton

Anton

Kijk eens op deze pagina, daar staat ie ook. http://www.matroxusers.com/Driver/OpenGL.html Het is de IDGamma tool, en die is toevallig (in een grijs verleden) als extra bij de Direct3D wrapper voor de Matrox G200 gevoegd. Dus ff die d3d wrapper downloaden, en de idgamma file eruit extracten.

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Topicstarter
Tsk. Heeft dx6 nodig. Heb nt4.

:(

Verwijderd

Topicstarter
I stand corrected!

Het werkt. Ziet er wel raar uit :)
Pagina: 1