"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Eeej,
Dan heppie een Firewire kaartje nodig (+/- 140,-) (Sitecom of Dynalink)
Gr:):)tZZ
Gr:):)tZZ
idd, dat had ik al gehoort hier en daar, maar wou het ff checken. Ik zal ff rond kijken, thanks!Op zondag 08 april 2001 18:50 schreef CV_SmileY het volgende:
Verwijderd
Neem die dynalink deze is heel goed en compatyble met een heleboel camera''s.
Veel firewire kaart producenten gebruiken dynalink spullen en zetten hun eigen naam erop.
Overrigens moet je wel een DV aan sluiting hebben op je Camera liefst DV in en out.
Veel firewire kaart producenten gebruiken dynalink spullen en zetten hun eigen naam erop.
Overrigens moet je wel een DV aan sluiting hebben op je Camera liefst DV in en out.
Bedankt voor het advies, ik kan hem alleen gebruiken voor beelden van de camara naar de coomputer, en niet terug. Anders werd de camara wat te duur
Kijk ook effe naar studio DV van pinnacle,
heb je er meteen software bij om te monteren en kan je je filmpje terugschrijven naar video
heb je er meteen software bij om te monteren en kan je je filmpje terugschrijven naar video
PIII933@1160-Kyro II 64Mb-256MB Sdram-op MSI 6309
Hij zegt toch dat z''n camera terugschrijven niet ondersteundOp maandag 09 april 2001 08:11 schreef micmac het volgende:
Kijk ook effe naar studio DV van pinnacle,
Verder: die software is belangrijk dus kijk bij aanschaf van een DV-kaartje welke software er bij zit. Losse videobewerkingssoftware is namelijk net zoiets als een gat in je hand
Bij de Dynalink kaart zit MGI VideoWave, dit is best een aardig programma. Verder kun je van Ulead Media Studio een demo versie downloaden dus astalavista ze.
Pagina: 1