[BC3] Mijn tv-schermpke zit heel den tijd in de weg !

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mensen met een tv-kaart hebben waarschijnlijk ook veel ''t probleem dat hun schermpje voortdurend in de weg staat, hoe lossen jullie dat op?
:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

uitzetten?

Verwijderd

Dat heet Dual monitor en dan full screen op je tweede video OUT.... :P
En natuurlijk een Teevee in de buurt ...

• BC3 Victim
Zou je dat niet ergens in de rand van je scherm kunnen plaatsen zoals Icq doet zodat het allebei van elkaar gescheiden is? of je scherm gewoon in 2 delen verdelen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik weet niet echt wat je bedoelt, zal misschien vd. software afhangen? Ikzelf heb de goedkoopste kaart die ik vinden kon (WinTV PCI) en dat schermpje kan ik zelf een formaat geven en blijft niet ''always on top''.

No problemo''s mee dus..

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Gewoon op ''Always on top'' zetten en dan heel klein rechtsonderin laten staan!! Wel ruimte overlatend voor je scroll-bar, maar dan zit ie mij echt niet in de weg (op 15", resolutie 1024*768...)

Jaap

Verwijderd

Neem een bijl, Belg.

• BC3 Victim
is er nog iemand met pctv vision?

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

ik zet hem altijd over mijn klok heen, en half over ICQ. rechtonder.
Dual monitor bied natuurlijk ook uitkomst.

/dev/null

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op zaterdag 07 april 2001 17:46 schreef Noculam het volgende:
Mensen met een tv-kaart hebben waarschijnlijk ook veel ''t probleem dat hun schermpje voortdurend in de weg staat, hoe lossen jullie dat op?
dat kaartje aan mij verkopen voor een geeltje en lekker gewoon TV gaan kijken ;)

Maar duelhead kan idd een oplossing zijn. Heb er zelf in iedergeval erg veel lol mee, zelfs zonder tv-kaart. en anders misschine een zo hoog mogelijk resolutie op je bureaublad, zodat je toch lekker kunt werkn als je TV kijt?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Pagina: 1