Toon posts:

[BC3] Waar te koop: Newq platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kun je hier in NL zo''n NewQ platinum kopen? (Dus geen Gold version)...

En hoeveel mag ie gaan kosten.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dit moment volgens mij nog nergens, je kunt wel bestellen in het buiteland. Mja dat is nu net wat je niet wilt. Mailtje sturen naar Oc -Shop mischien kunnen ze iets regelen oid. ?

Verwijderd

Topicstarter
Waar in het buitenland kan ik dat ding bestellen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nog een laatste vraag, heb je dan nog wel een geluidskaart nodig als je de NewQ erin hebt zitten?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja, je hebt wel een geluidskaart nodig. Je geluidskaart word aangesloten op je NewQ.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het dan nog zin om een SB live platinum er in te stoppen of kan ik het af met een SB 128awe?

(Dit was echt mij allerlaatste vraag)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
NewQ platinum schijnt niet te werken met SB live

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu zo''n ding ga bestellen in USA komt er dan nog veel belasting en importkosten overheen? ZO ja, hoeveel? en hoeveel USdollar zijn de verzendkosten?

Verwijderd

je moet waarschijnlijk alleen btw betalen. er zijn geen invoerrechten voor de meeste computer onderdelen.

Verzendkosten verschilt natuurljk van bedrijf tot bedrijf maar reken op iets van 20 gulden oid

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

Humz, ik zal eens kijken of ik de factuur nog kan vinden van het bedrijf in Ede waar ik de mijne (NewQ Gold) heb gekocht. Deze zouden de nieuwe ook krijgen dit jaar dus misschien hebben we hem al :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1