De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
KIJK GVD UIT JE DOPPEN!!!!!
[topic=154146]
die topic is nog niet eens uit het zicht of hij opend al weer een niewe
stommert.
[topic=154146]
stommert.
ja, in de prijsklasse 1600 ja. dat is wel iets anders dan eentje van 92 cm. deze nieuwe topic kan dus best.Op zaterdag 07 april 2001 14:22 schreef modderfokker het volgende:
KIJK GVD UIT JE DOPPEN!!!!!
[topic=154146]
stommert.
mijn ouders hebben een philips 95cm, 100hz, breedbeeld. echt een superstrak ding. ik heb hem bij de prijstopper in arnhem gehaald voor 4800. hij stond voor 6000 in de winkel, lager mochten ze er van philips niet opzetten
ik kan deze tv echt aanraden, lekker beeld, en ook nog es mooi design.
Verwijderd
Oeps little foutje 
Maareuh,.. ik denk dat je in de prijsklasse van 6 rooien toch niet ver hoeft te zoeken?
Neem je toch een Loewe of B&O?
Maareuh,.. ik denk dat je in de prijsklasse van 6 rooien toch niet ver hoeft te zoeken?
een B&O... Voor 6000 piek mag je daar niet eens een 70cm breedbeeld meeneemen hoor. Moet je toch met 15.000 aan komen zetten, mag je een 82cm meeneemen...Op zaterdag 07 april 2001 15:34 schreef modderfokker het volgende:
Oeps little foutje
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je dan toch een beest van een TV wilt...waarom wacht je dan niet nog heel even tot je budget iets hoger is (en de prijzen dalen)...dan koop je gewoon zo''n plasma-schermpje voor aan de muur..of op zo''n geinig standaardje... 
Als je echter niet kunt wachten zou ik toch voor een B&O gaan
Als je echter niet kunt wachten zou ik toch voor een B&O gaan
Throw me a freakin' bone here
Zeker voor de Philips gaan.
Je kan het eigenlijk niet beter doen. De sony beeldbuizen bijvoorbeeld, zijn in platte schermen een stuk minder (zowiezo breedbeeld tv''s) de smart zoom van Philips is verreweg het beste (bij andere merken nog flinke vervormingen zichtbaar). En tja... philips roels gewoon
Ik heb zelf ook nog over de 92 cm nagedacht, maar vond het een stuk economisch verantwoorder om gewoon voor de 82 CM te gaan (kost de helft) en van die andere ruggen wat leuks te doen.. Ben wel van plan zodra de plasmaschermen betaalbaarder worden (>15.000) dat te overwegen.. zo''n Philips of Marantz Plasma schopt natuurlijk helemaal aars...
Maar ja, 92 CM is ook mjummie
CHECK
(beetje groot plaatje, vandaar de link)
Je kan het eigenlijk niet beter doen. De sony beeldbuizen bijvoorbeeld, zijn in platte schermen een stuk minder (zowiezo breedbeeld tv''s) de smart zoom van Philips is verreweg het beste (bij andere merken nog flinke vervormingen zichtbaar). En tja... philips roels gewoon
Ik heb zelf ook nog over de 92 cm nagedacht, maar vond het een stuk economisch verantwoorder om gewoon voor de 82 CM te gaan (kost de helft) en van die andere ruggen wat leuks te doen.. Ben wel van plan zodra de plasmaschermen betaalbaarder worden (>15.000) dat te overwegen.. zo''n Philips of Marantz Plasma schopt natuurlijk helemaal aars...
CHECK
Verwijderd
Als je voor Philips gaat moet je in ieder geval de 36"nemen en niet de 32PW9525 , heb die zelf ook gehad en na 4x een toestel met problemen te hebben gehad ben ik vandaag m`n geld maar terug wezen halen , met de 32 schijnen nog al heel wat problemen te zijn , lees voor de gein maar eens de meningen bij kieskeurig.nl .Op zaterdag 07 april 2001 14:44 schreef aatos het volgende:
mijn ouders hebben een philips 95cm, 100hz, breedbeeld. echt een superstrak ding. ik heb hem bij de prijstopper in arnhem gehaald voor 4800. hij stond voor 6000 in de winkel, lager mochten ze er van philips niet opzetten. er stond naast: vraag naar de prijs, en toen ik dat deed, kreeg ik dus te horen dat ie maar 4800 was.
ik kan deze tv echt aanraden, lekker beeld, en ook nog es mooi design.
Succes in ieder geval
Ik zoek er eentje omdat de huidige zo oud is dat hij geeneens NTSC signalen kan weergeven of een S-video aansluiting heeft. Daarom zoek ik er met spoed eentje.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mijn ouders hebben de 92cm, dat is dus de 36 ("). de 32 is de 82cm (die obi kennelijk heeft)Op zaterdag 07 april 2001 15:52 schreef Hunger het volgende:
[..]
Als je voor Philips gaat moet je in ieder geval de 36"nemen en niet de 32PW9525 , heb die zelf ook gehad en na 4x een toestel met problemen te hebben gehad ben ik vandaag m`n geld maar terug wezen halen , met de 32 schijnen nog al heel wat problemen te zijn , lees voor de gein maar eens de meningen bij kieskeurig.nl .
Succes in ieder geval
yep dat is em...Op zaterdag 07 april 2001 15:47 schreef Obi het volgende:
Zeker voor de Philips gaan.
CHECK
kost de helft? dus 2400 piek? volgens mij issie wel iets duurder...
die 92 cm is trouwens echt lomp groot en zwaar, 70 kilo dacht ik. tafeltje bezweek bijna..
Verwijderd
Ik heb een Panasonic 32pf10
Deze heeft een beelddiagonaal van 82cm
Er is van dit type tv ook een 36 inch model.
Het beeld van deze tv is vrijwel perfect, heel erg goed! Alleen het geluid is niet zo heel erg goed, maar als je aparte speakers erbij koopt is het de ideale set! Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl
de philips tv''s (die real flat dingen) zijn ook erg goed, maar sommigen hebben vreemde problemen die andere juist helemaal niet hebben, dus ben zelf maar voor de panasonic gegaan.
Deze heeft een beelddiagonaal van 82cm
Er is van dit type tv ook een 36 inch model.
Het beeld van deze tv is vrijwel perfect, heel erg goed! Alleen het geluid is niet zo heel erg goed, maar als je aparte speakers erbij koopt is het de ideale set! Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl
de philips tv''s (die real flat dingen) zijn ook erg goed, maar sommigen hebben vreemde problemen die andere juist helemaal niet hebben, dus ben zelf maar voor de panasonic gegaan.
Nou, ik heb 3000,- voor mijn 82CM philips betaald (hij was 3500,- maar ik had een mazzeltje, medewerker was een bekendeOp zaterdag 07 april 2001 21:03 schreef aatos het volgende:
[..]
yep dat is em...
kost de helft? dus 2400 piek? volgens mij issie wel iets duurder...
die 92 cm is trouwens echt lomp groot en zwaar, 70 kilo dacht ik. tafeltje bezweek bijna..
Toen waren de 92CM beeldbuisknallers nog maar nét uit en betaalde je een rug of 7 voor die dingen. Weet niet wat nu de prijs is voor een beetje stoere 92CM ?
dat heb ik dus gezegd in een vorige post: 4800 voor die philips 92 cm, en dat is al wel een jaartje geleden.Op zondag 08 april 2001 12:23 schreef Obi het volgende:
[..]
Nou, ik heb 3000,- voor mijn 82CM philips betaald (hij was 3500,- maar ik had een mazzeltje, medewerker was een bekende).
Toen waren de 92CM beeldbuisknallers nog maar nét uit en betaalde je een rug of 7 voor die dingen. Weet niet wat nu de prijs is voor een beetje stoere 92CM ?
Waar kan ik die Panasonic TX-36PG50 eigenlijk zoeken, want bij de Panasonic website hebben ze em niet. Die heeft waarschijnlijk ook DTS/AC3 decoder erop.
Pagina: 1