Heeft iemand ervaring met deze home cinema set van Sony. Ik hoor er namelijk nog al negatieve verhalen over.
Ik vind em anders duidelijk zat 
Hier wordt de Sony DAV-S300 audioset bedoeld, waarvan je hier de specificaties kan vinden.

Maar mijn ervaringen/ cq mening omtrend dit setje:
- Leest geen CDR''s
- Kunstof sattelietspeakertjes, met teveel middentonen
- Aansluitsnoertjes van de speakers zitten met een vreemde soort connectors aan de reciever, dus niet gemakkelijk verlengen / vervangen voor wat betere.
- Goede beeldkwaliteit van de DVD
- Geen scart uitgang, alleen cinch
- ''Subwoofer'' waarvan de behuizing snel de neiging vertoont om te gaan meetrillen
- Veel voor weinig; dwz: Onder de 1900 gulden een dvd-speler en reciever ineen.
- Qua geluidskwaliteit niet te vergelijken met de ''losse-componenten''sets, maar dat soort spul heeft een aanzienlijk hoger prijskaartje... is dus niet echt eerlijk vergelijken.
Hier wordt de Sony DAV-S300 audioset bedoeld, waarvan je hier de specificaties kan vinden.

Maar mijn ervaringen/ cq mening omtrend dit setje:
- Leest geen CDR''s
- Kunstof sattelietspeakertjes, met teveel middentonen
- Aansluitsnoertjes van de speakers zitten met een vreemde soort connectors aan de reciever, dus niet gemakkelijk verlengen / vervangen voor wat betere.
- Goede beeldkwaliteit van de DVD
- Geen scart uitgang, alleen cinch
- ''Subwoofer'' waarvan de behuizing snel de neiging vertoont om te gaan meetrillen
- Veel voor weinig; dwz: Onder de 1900 gulden een dvd-speler en reciever ineen.
- Qua geluidskwaliteit niet te vergelijken met de ''losse-componenten''sets, maar dat soort spul heeft een aanzienlijk hoger prijskaartje... is dus niet echt eerlijk vergelijken.
Verwijderd
Beste Telemaniac
Dit setje speelt WEL cd-r''s
In ieder geval Princo en Acer. De Video cd''s werken prima.
De cd-r''s moet een silver layer hebben, heb ik me laten vertellen.
Geeft idd goed beeld. Geluid is ook goed. Niet vergelijken met losse componenten natuurlijk.
Kabel zijn wat moeilijk te vervangen, maar is wel te doen. Een beetje solderen en klaar.
Ik ben best te tevreden met dit setje.
Aanrader
Dit setje speelt WEL cd-r''s
In ieder geval Princo en Acer. De Video cd''s werken prima.
De cd-r''s moet een silver layer hebben, heb ik me laten vertellen.
Geeft idd goed beeld. Geluid is ook goed. Niet vergelijken met losse componenten natuurlijk.
Kabel zijn wat moeilijk te vervangen, maar is wel te doen. Een beetje solderen en klaar.
Ik ben best te tevreden met dit setje.
Aanrader
Pagina: 1