Ik ken ze nog wel van de sont camera''s, kon je er ook zo een opprikken, zit een potmetertje op voor de freq>:).
Ik denk dat het moeilijk wordt, is een heel ander signaal volgens mij, of de converter moet het composiet-signaal naar een zender op de één of andere frequentie kunnen omzetten maar volgens mij zijn daar geen converters voor. Mochten ze er wel zijn, zijn ze NIET goedkoop denk ik....
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
ojawel, ze zijn er wel. UHF-modultors (of RF-convertors) zijn gewoon te koop bij de conrad. voor 4 á 5 tientjes heb je er één (mono/composiet) Ze zitten ook in video recorders.Op vrijdag 06 april 2001 21:11 schreef B_O_S_S het volgende:
Ik denk dat het moeilijk wordt, is een heel ander signaal volgens mij, of de converter moet het composiet-signaal naar een zender op de één of andere frequentie kunnen omzetten maar volgens mij zijn daar geen converters voor. Mochten ze er wel zijn, zijn ze NIET goedkoop denk ik....
Stereo zijn een stuk duurder en ik weet niet waar je die kunt krijgen.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Ik heb ook nog wel een aantal van die UHF modulators liggen.
Zitten (zaten) in oude home computers, ik heb ze uit MSX computers gesloopt.
Geheel metalen blokje, 4 pinnetjes. (12V, massa, audio en video in)
Uitgang is UHF, kanaal 36-38 ofzoiets (iig zelfde als video)
Zal zo ff picje posten (ff foto maken)
Zitten (zaten) in oude home computers, ik heb ze uit MSX computers gesloopt.
Geheel metalen blokje, 4 pinnetjes. (12V, massa, audio en video in)
Uitgang is UHF, kanaal 36-38 ofzoiets (iig zelfde als video)
Zal zo ff picje posten (ff foto maken)
Ok, hier een picje van zo''n ding.
dit is mn rotzooi-modulator, dus is al klein beetje verneukt. heb er e.e.a bijgekladdert enz, maar dat boeit niet.
Deze komt uit een Canon V20 MSX-1 (mn 1e pjoeter, maar had in een pissige bui het keyboard verrot geslagen dus heb er toen maar een andere neergezet en deze gesloopt.)
dit is mn rotzooi-modulator, dus is al klein beetje verneukt. heb er e.e.a bijgekladdert enz, maar dat boeit niet.
Deze komt uit een Canon V20 MSX-1 (mn 1e pjoeter, maar had in een pissige bui het keyboard verrot geslagen dus heb er toen maar een andere neergezet en deze gesloopt.)
Duh, ik was nog aan t posten |:(dus dan klopt t wel dat ie t nog niet deedOp zaterdag 07 april 2001 11:50 schreef Cutebritney het volgende:
plaatje werkt niet
edit:
Nu wel
Ja, die van mij werkt nog wel 100%, ziet er alleen niet meer echt netjes uit door solderen enzOp zaterdag 07 april 2001 14:26 schreef Digital-DNA het volgende:
en werkt ie nu nog??
''k probeer eerst windows eens te reinstallen ofzo, als''t dan nog niet werkt 
''k wil m''n N64 aansluiten, en m''n tv-out van m''n andere pc... stom ding niet werkie doen
kan ik anders heel eventueel die van jouw krijgen?
''k wil m''n N64 aansluiten, en m''n tv-out van m''n andere pc... stom ding niet werkie doen
kan ik anders heel eventueel die van jouw krijgen?
bij super nintendo''s zaten ook altijd van die losse kasjes en ook bij de PSX, kijk eens of iemand in jouw omgeving zo''n ding heeft
Ik heb wel een SNES binnen handbereik, en dan?
Ik wil dus graag m''n composite (male/female kan allebij), omzetten naar coax
Ik wil dus graag m''n composite (male/female kan allebij), omzetten naar coax
Ik snap het!!!!!!!!!
ik kan gewoon dat kastje gebruiken ja!!!!
ik ga het meteen proberen!!!
ik kan gewoon dat kastje gebruiken ja!!!!
ik ga het meteen proberen!!!
Of scoor een oude videorecorder..
in op scart, out op RF.
ben je er ook
in op scart, out op RF.
ben je er ook
Pagina: 1