De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En die twee kaarten heb ik al en in dit systeem zit zoals je ziet een Live Platinum!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Maar _juist_ voor MP3 en DivX zou ik toch wel een paar tientjes meer uitgeven voor je geluidskaart...ik persoonlijk zou er later spijt van krijgen. Ik ben overigens nog steeds errug tevreden met m''n pci128 doorgelust naar m''n Sony QS-versterkertje
gamen met 64mb kan echt niet.. Met 64mb verneuk je het hele systeem.Op vrijdag 06 april 2001 21:26 schreef Euroshima het volgende:
Ik ga echt niet nog een Live kopen voor dat systeempje! Heb maar beperkt budget... hij is voor alles, gamen, internetten (mp3 en divx)
bedoel ik maarOp vrijdag 06 april 2001 21:36 schreef InterCC het volgende:
[..]
gamen met 64mb kan echt niet.. Met 64mb verneuk je het hele systeem.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA