[BC3] Vraagje...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb nu in een systeem een Creative Soundblaster 64 Special Edition (ISA) en vraag me af of mijn geluid achteruit zal gaan wanneer ik een Creative Soundblaster 128 (2 spkr.) (PCI) erin zet.
Ik stop er namelijk een mobo in met geen ISA slot.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Aan je systeem te zien kun je best wel een SB Live betalen, dus ik zou die SB 128 lekker in de winkel laten liggen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Hij komt in een ander systeem: MSI K7T Turbo met 64 mb en T-Bird 900.
En die twee kaarten heb ik al en in dit systeem zit zoals je ziet een Live Platinum!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor MP3''tjes spelen en af en toe een spelletje is die SB128 prima, maar dus geen EAX of Soundfonts enzo. Ik denk niet dat je er op achteruit gaat tov een SB AWE 64. Het enige probleem is de drivers, want op de Creative newsgroup wordt heel veel geklaagd over de bezopen slechte support voor de SB64 en SB128 die op de markt kwamen vlak voordat de Live werd uitgebracht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Ik ga echt niet nog een Live kopen voor dat systeempje! Heb maar beperkt budget... hij is voor alles, gamen, internetten (mp3 en divx)

Verwijderd

Drivers voor de PCI128 heb ik nooit problemen mee gehad hoor. Gewoon van het cd-tje d''r op en het draait lekker.

Maar _juist_ voor MP3 en DivX zou ik toch wel een paar tientjes meer uitgeven voor je geluidskaart...ik persoonlijk zou er later spijt van krijgen. Ik ben overigens nog steeds errug tevreden met m''n pci128 doorgelust naar m''n Sony QS-versterkertje >:)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op vrijdag 06 april 2001 21:26 schreef Euroshima het volgende:
Ik ga echt niet nog een Live kopen voor dat systeempje! Heb maar beperkt budget... hij is voor alles, gamen, internetten (mp3 en divx)
gamen met 64mb kan echt niet.. Met 64mb verneuk je het hele systeem.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 06 april 2001 21:36 schreef InterCC het volgende:

[..]

gamen met 64mb kan echt niet.. Met 64mb verneuk je het hele systeem.
bedoel ik maar

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
gamen, ach ja, wat is gamen, laat ook maar niet voor gamen

Pagina: 1