[BC3] Doby geluid hoe?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wassup,

hoe kan ik via mijn mpeg-kaart op mijn geluidskaart krijgen zodat ik DD geluid krijg?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oh die Mpeg kaart en die geluidskaart! :?

Het antwoord lijkt me net zo eenvoudig als je vraag!

En even ter verduidelijking, dat schijnt hier nodig te zijn ;): over welke producten heb je het?

En dan ook nog een wilde gok: Verbindt met een jack-jack kabeltje de line-out van de TV-kaart met de line-in van de audiokaart..

Maar bij nader inzien heb je dan nog geen DD geluid, omdat je daar een DVD voor nodig hebt. :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

wassup :?
was is doby? en wat bedoel je nu precies?

"hoe kan ik via mijn mpeg-kaart op mijn geluidskaart krijgen zodat ik DD geluid krijg?"

die zin begrijp ik ook niet helemaal.

Verwijderd

en je hoort en ziet niets meer van hem... |:(

• BC3 Victim
eerst, verkoop je je Comp, Thundermol?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ok, sorry, ter verduidelijking mijn systeem: PII 400, Asus P2B, SBlive 5.1, plextor 8/4/32, Voodoo Banshee, Hollywood+, 10 gb, 128 MB mem

• BC3 Victim
Kijk mijn Hollywood+ kaart heeft een tv-out en mijn vidkaart niet, ik heb wel AC3 via mijn Sblive maar dan kan ik alleen via mijn monitor kijken. En ik wil AC3 en TV. Hoe doe ik dat, binnendoor of gewoon een splitter?

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hoe zat dat ook al weer met die edit/quote functie???

edit:

sorry, zal voortaan eerst je profile checken...

D3 char(s)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Er zit een ac3 op je realmagic!

• BC3 Victim
ja, en DTS, hoezo?

Verwijderd

DUH koop een dolby digital versterker , daar kan je dan mooi je kaart op aansluiten of je koopt zo''n crappy speakersetje voor je computer waar zogenaamd ook dolby digital geluid uitkomt met behulp van een versterkertje die je erbij krijgt , duidelijker wordt het niet lijkt mij
Pagina: 1