"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Klinkt idd als een driver/software probleem. je kan proberen een verandering in de aansturing van de hardware te triggeren door de software te uninstallen (helemaal, inc. drivers, sb eruit, t liefst nu een andere geluidskaart er ff in en dan windows een stuk of 3x booten. Daarna andere soundkaart eruit+uninstall drivers, windows weer een paar keer booten en dan je sb live er weer in, in een ander pci slot.
of probeer eerst ns gewoon een ander slot.
suc6.
of probeer eerst ns gewoon een ander slot.
suc6.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Nee, het is niet direct dat er iets fout zit, maar gewoon dat de software van LiveWare me geluidskaart afknijpt.
Het ''probleem'' doet zich trouwens keer voor bij elke nieuwe installatie (regelmatig that is:)) en ook in een andere PC.
Ik hoop dat het gewoon iets is wat je met bijv. een reg edit of een bepaalde (verborgen)instelling kunt aanpassen.....
Het ''probleem'' doet zich trouwens keer voor bij elke nieuwe installatie (regelmatig that is:)) en ook in een andere PC.
Ik hoop dat het gewoon iets is wat je met bijv. een reg edit of een bepaalde (verborgen)instelling kunt aanpassen.....
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Je moet je geluidsschema in Environmental Audio uitschakelen. en de ellende is voorbij
gooi de software er eens af en probeer opnieuw.
gooi de software er eens af en probeer opnieuw.
/dev/null
Hmm, ik probeer het eens via de 2de line-out kijken wat die zegt, want alles stond gewoon goed ingesteld (net ff gecheckt)
als je in je startmenu bij de geluidskaart gaat kijken dan staat er ook "creative Restore defaults" probeer dat eens
/dev/null
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb ALLEEN de drivers van LW3 geinstalleerd.
Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag.
Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag.
Het is bekend (is ook in reviews vaak een punt van kritiek) dat het lijn-signaal op de uitgang van de SB-Live! zachtjes is en dat je je apparatuur aardig moet opkrikken om er een normaal geluidsniveau uit te krijgen.
Dat heb ik zelf ook - mijn versterker moet bij het luisteren naar de computer een heel stuk harder dan wanneer ik naar een CD luister.
Niks aan te doen denk ik
Dat heb ik zelf ook - mijn versterker moet bij het luisteren naar de computer een heel stuk harder dan wanneer ik naar een CD luister.
Niks aan te doen denk ik
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Haha ik had mn nieuwe receiver en luisterde voor het eerst naar de pjoeter op de receiver. Ik heb ook de live en zette hem flink hard.
Schakel ik over naar tuner (voor het eerst dus) en ik heb nu nog last van mn oren
Schakel ik over naar tuner (voor het eerst dus) en ik heb nu nog last van mn oren
het probleem ligt gewoon softwarematig in de LW3 drivers volgens mij hoor.
hardwarematig is alles echt OK, zeker als je het wel gewoon luider hoort bij het afsluiten.
Dat betekend dat ie een of andere ''preference'' van de geluidsinstellingen uit gooit, voordat ie de shutdown doorvoert....
Naja misschien dat LW4 beter is....
hardwarematig is alles echt OK, zeker als je het wel gewoon luider hoort bij het afsluiten.
Dat betekend dat ie een of andere ''preference'' van de geluidsinstellingen uit gooit, voordat ie de shutdown doorvoert....
Naja misschien dat LW4 beter is....
Pagina: 1