Toon posts:

[BC3] Terratec DMX Xfire 1024 probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Menschen, ik hoop dat één van u allen me kan helpen...

Ik heb sinds kort een Terratec DMX Xfire 1024 en ik krijg de drivers er niet goed van geïnstalleerd! Ik krijg steeds een dialogbox met de melding ''Unable to create mixerobject!'' voor m''n neus. En in de devive manager wordt aangegeven dat er iets niet goed is met de DMX XFire 1024 PCI Audio Accelerator...

HELP... please!

Verwijderd

Je moet in ieder geval via windows register alle links naar je oude geluidskaart geheel verwijderen.
Daarna je drivers van de nieuwe kaart installeren.
Voor windows ME moet je op de site van terratec de drivers ophalen.

Verwijderd

Ik ken die melding wel van die mixerobject,............... maar dat was alleen met dat dinges-icoontje voor de instellingen als ik de allernieuwste drivers installeerde. Maar die vond ik toch al nix dus hou ik het maar lekker bij de wat oudere drivertjes.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kitahara heb jij geen problemen gehad met je Soundblaster live 5.1??
Mijn system crashed geregeld en heb ruis!:?

Athlon T-Bird 900 - Asus A7V133 - 128 MB 133Mhz RAM - Geforce gts2 32ddram
30GB Seagate - SB Live! 5.1 - ADI G910 - WinME

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
TheOnk, ik vind dat je een aparte thread moet openen voor zoiets, of de desbetreffende persoon moet e-mailen in platas van te reageren in deze thread.

Maar om ff op je vraag terug te komen: Je SB Live! met een VIA moederbord = no good. Soms doet ie het, maar meestal geeft het gekloot. Gooi hem of je moederbord het raam uit...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Bij mij zegtie dat ie geen DirectSound Object kan maken. Win2K en winamp in DirectSound mode.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je ook wel gelijk in Knakker maar mischien was ik door een simple reply wel geholpen.
En ik vraag naar oplossingen en niet naar ondoordachte acties |:(
HlpDsK, ik zie bij de config dat je een TerraTec SoundSystem DMX XFire 1024 bezit heb je daar dan ook problemen mee als?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Duff
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 16:06
Bij mij geeft-ie dezelfde error: Can''t create mixerobject.

Is daar niet een of andere patch voor ofsow?

Ik baal ervan, veel spellen werken zo ook niet....
Pagina: 1