Toon posts:

[BC3] CApturen met AsusV6600 deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Ik wil heel graaaaaaag gaan capturen met mijn nieuwe systeem alleen ik krijg alleen maar schokkerige beelden met veel ruis in het geluid. weet iemand waar ik een goeie prog kan vinden? en welke het is natuurlijk :) het systeem zou genoeg moeten zijn lijkt me een tb1100 op msi kt7pro met 256 mb ram en sblive asus v6600 deluxe en twee 7200 rpm hardeschijfen een van 15gb en een van 30 gb.

Zouden jullie me aub willen helpen ik heb al search gedaan maar kon geen tevreden antwoord vinden.....uiteindelijk wil ik mijn vhs banden op Vcd zetten.... please help!!!

Verwijderd

Topicstarter
wil niemand helpen :'(

Verwijderd

Adobe Premiere 6 !?

Verwijderd

Topicstarter
Adobe Premiere 6 !?
Hoe bedoel je?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dat de beeldkwaliteit slecht is ligt niet aan de software. Met Asus Live moet je gewoon een goeie opname kunnen maken als je de goeie settings hebt. Als je dropped frames hebt, dan heb je misschien UDMA niet aan staan?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Dat de beeldkwaliteit slecht is ligt niet aan de software. Met Asus Live moet je gewoon een goeie opname kunnen maken als je de goeie settings hebt. Als je dropped frames hebt, dan heb je misschien UDMA niet aan staan?
Ik heb hem aan staan.... weet je op 1/2 gaat het goed behalve met het geluid maar dan heb ik nog een vraag hoe moet ik deze omzetten naar een vcd om op je tv te bekijken met een standalone dvd speler? En gaat deze dan ook op fullscreen mooi beeld geven? :?

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:22
Ik heb zelf V3800 op een P733 en dat gaat perfect zonder schokkende beelden (704*576)en dat mbv meegeleverde Asus Live. >:) Een tijdje had ik last van zeer veel dropped frames... Wat bleek: had ik per ongeluk 30 frames (NTSC) blijkbaar geselekteerd ipv van 25 (PAL).. :(

Check dat ff...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 06 april 2001 00:31 schreef La_Pazz het volgende:
Ik heb zelf V3800 op een P733 en dat gaat perfect zonder schokkende beelden (704*576)en dat mbv meegeleverde Asus Live. >:) Een tijdje had ik last van zeer veel dropped frames... Wat bleek: had ik per ongeluk 30 frames (NTSC) blijkbaar geselekteerd ipv van 25 (PAL).. :(

Check dat ff...
LOL :D Heeft mij ook een tijdje gekost voordat ik daar achter kwam. Wat me aan het denken zette is dat het aantal gedropte frames per seconde constant was :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Hmmm full screen capturen met V3800 en Tbird 1,2 ghz 266 FSB wil niet echt. Daar blijven frames droppen, en die interlace rommel vernaggeld het allemaal. Helaas maar tot 352 bij 288 beperken realtime DivX (excl. geluid, da''s gewoon WAV) met Virtualdub >:)
Pagina: 1