[BC3] Havin Exonion MP3-CD speler

Pagina: 1
Acties:

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik heb zo''n 2 weken terug de Havin Exonion MP3-CD speler besteld die F499,- moet gaan kosten en, weliswaar onder voorbehoud, 19 April uit zou moeten zijn. Zijn er nog meer mensen die deze fraai uitziende en van geweldige specificaties voorziende speler hebben besteld ? "t lijkt me i.i.g. een geweldig spelertje ! :9

http://www2.havin.com/havin_eng/products/mp3cdp/mp3cdp.htm

Hier de specs, wel zo makkelijk ;) :

Functie toetsen:
play/pause, stop, fwd/bwd, select, erase, mode, hold, up/down, resume

Directory''s:
256 directory''s,999 files, 32 nivo''s

Batterij levensduur:
12 uur

Extra functie:
resume geheugen van de 3 laatst gespeelde cd''s
equalizer met 5 modes; normaal, klassiek, jazz, rock en bass
ingebouwde batterij oplaad functie

Plus punten:
Fif format (field in filename) is een nieuwe song selectie methode en dit maakt het mogelijk om de geselecteerde songs automatisch te sorteren op titel, artiest en genre.
Fantastische antishock van 480sec
Een zeer gemakkelijke afstandsbediening met 8 functies; play/pause, hold, fwd/bwd, select, mode, volume
De backlite van de lcd display is aan en uit te schakelen(scheelt in het batterij verbruik)
Goede zuivere geluidskwaliteit
U kunt gemakkelijk een andere stereo-oor/hoofdtelefoon aansluiten op de afstandbediening

Min punten:
nog geen wma en aac ondersteuning

Conclusie:
hoge kwaliteit,
solide afgewerkt,
zeer goede navigatie via perfecte kleine afstandsbediening,
sublieme antishoc

:9~

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
zag laats ergens de rio mp3cd speler voor 110 dollar ofzo..
bijna dezelfde funcies (120sec antishok)
maar wel ff 200 piekjes goedkoper..

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 15:54 schreef Cutebritney het volgende:
maar wel ff 200 piekjes goedkoper..
Euhm, waar heb jij die dan pcies gezien :?want op de site waar ze ook de Exonion te koop aanbieden kost dat Rio Volt apparaat toch nog altijd F575,-

Verwijderd

En hij heeft volgens die link die jij geeft maar 10 uur speeltijd...

En een erase-knop? Leg dat eens uit...

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Klopt, die 10 uur op de website klopt niet, de Havin Exonion was op dat moment nog niet uitontwikkeld, de makers hebben me via een mailtje verzekerd van 12 uur afspeeltijd...

Ennuhm waar zie jij in godsnaam een erase knop :? of ben ik nou blind 8-) :P

edit: ahh, w8, zie ''t al, waar jij die erase knop ziet, maar dat zal vast niet ''t wissen van een mp3nummer zijn maar een erase van playlist oid. :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
waar kun je hem bestellen???

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
alleen heb ik geen 500 gulden over :'(

MAAAAAR, wie wil mij helpen geld bijeen te zamelen voord die MP3 speler, stort al je geld bij Stichting ''Help MGSNK aan een MP3-speler''op giro 999 t.a.v. Havin :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Ja maar de RioVolt heeft hele slechte ESP, die 120sec klopt niets van, in werkelijkheid presteert hij voor geen meter (zie ook www.mp3.com forums), en de Riovolt heeft geen mooi lcd schermpje, de batterijen gaan nog niet een de helft zo lang mee, etc etc :)
Pagina: 1