Toon posts:

Wie heeft extra mappen voor Xs4all TFC Custom?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kent de Xs4all Half-Life server. Het gaat om server Team Fortress Classic CUSTOM server. Deze speciale server draait heel andere maps, zoals Star-wars actige schepen en andere leuke mappen.

Maar nu heb ik probleem. Bij ene map gaat het goed maar andere maps krijg ik foutmelding dat het ****.wad niet kan vinden.
Bah! Wissen en opnieuw heeft geen nut.

Daarom vraag ik iedereen die op Xs4all of elders speelt, ook zulke speciale mappen heeft. Ik wil graag deze mappen downloaden, zodat ik zonder error kan spelen.

Veel dank hiervoor en kan ik eindelijk kennismaken met nieuwe mappen.

Verwijderd

Topicstarter
Kennelijk heeft niemand van hier op Xs4all TFC Custom server gespeeld. Dat vind ik wel sneu.

Of geen zin in?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
als jij een key hebt die de won server pruimt doe ik 24/7 mee... ;)

HT-addict in spe

Verwijderd

Topicstarter
Wat zeg je daar?

Verwijderd

Ja, ik moet gvd ook een goede key hebbu :((

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
dat bedoel ik maar... sjonge wat een KUT beveiliging zit daar op ..

HT-addict in spe

Verwijderd

Topicstarter
Voor zo'n key moet je maar naar computerbeurs gaan en zoeken op game kraam. als je daar HL CD ziet, kijk goed op de achterkant, daar staat key op. Als je die key noteert (kopen is nog beter) heb je meer kans dat je kunt spelen.

Mijn key werkt gedeeltelijk, maar omdat ik kabel heb kan ik key lekker bezet houden. Maar ik ben niet de enige. Dat merk ik aan 'bezette' key op sommige tijdstippen.

Toch kan ik grootste tijd spelen. :)
Het spijt me, ik geef je de key niet. Anders heb ik drie mensen die om 1 key worstelen. :(

TIP: goed zoeken op warez sites naar HL keys. De kans is aanwezig dat je toch goede key vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat er toch niemand opkomt, ben ik maar zelf op zoek gegaan. En gelukkig vond ik paar goede sites.
1 van de sites is echt veel te vinden: http://tfc.pcgame.com/strategy/map/index.html

Kies maar leukste maps uit. Ik heb nu de maps die ik nodig heb binnengehaald.

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
Als je nog een goede site nodig hebt..zeg het maar. Ik heb ooit bijna alle TFC Custom maps gehad en weet een HELE goede site ervoor.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Laat het me dan weten!!!!! :)
Pagina: 1