De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil geconverteerde midi''s weer deconverteren
kan niet:POp woensdag 04 april 2001 22:32 schreef mxstrAEm het volgende:
als een midi nou eerst geconverteerd is naar mp3-formaat?, snap je wat ik bedoel?
Ik wil geconverteerde midi''s weer deconverteren
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zulke mp3tjes wil ik deconverteren kan dat niet?
http://sms.saunalahti.fi/mp3/criminal.mp3
Klik hier maar om het te downloaden...
Succes!
Teepfoud
Verwijderd
maar ik ben nog niet overtuigd... ik maak ze toch nog liever zelf
dit soort convertors bestaan er wel meer, maar werken alleen echt goed bij een track waarin maar 1 instrument speelt. Het zal vast nog wel een aantal jaren duren voordat we de eerste echte WAV-MIDI(foutje) convertor krijgen. Dus een convertor die een piano van een saxofoon kan onderscheiden en die zelf de track van drums en het juiste tempo voorziet en de instrumenten allemaal op een apart kanaal kan gooien.
Uuh... ik denk dat je Mp2-Mid converter bedoeld.. Maar oke... je hebt wel gelijk... zelf maken blijft altijd beter, maar je kunt wel zelf kiezen welk instrument ie moet gebruiken...Op donderdag 05 april 2001 13:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat zet die convertor leuk om, net ff een pianotrack erdoorheen gehaald.
maar ik ben nog niet overtuigd... ik maak ze toch nog liever zelf
dit soort convertors bestaan er wel meer, maar werken alleen echt goed bij een track waarin maar 1 instrument speelt. Het zal vast nog wel een aantal jaren duren voordat we de eerste echte Mp3-WAV convertor krijgen. Dus een convertor die een piano van een saxofoon kan onderscheiden en die zelf de track van drums en het juiste tempo voorziet en de instrumenten allemaal op een apart kanaal kan gooien.
Verwijderd
maar je kunt wel zelf kiezen welk instrument ie moet gebruiken...
die piano partij ging lekker.. heel netjes (paar kleine foutjes, maar toch heel knap)
Net ff een complexer nummer geprobeert, daarbij ging ie volledig de mist in...viel geen kaas van te maken
van mij mogen ze nog wel ff wachten met ''t uitbrengen van zo''n super-wav->midi convertor.. anders moet ik waarschijnlijk een andere hobby gaan zoeken
De mp3tjes die ik wil deconverten zijn namelijk ringtones...enne neem van mij aan...er zit toch echt geen 40 kanaals instument in die gsm van mij
Verwijderd
Ga ff dat koele voor toontje van Xzibit - Alkaholik in me telefoon zetten
Ik heb Rosegarden voor Linux, maar ik wil er eentje voor Win.