De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Terratec DMX X-Fire heeft ook zo''n aansluiting, en niet te duur kaartje.
www.terratec.net/products/xfire/xfire_overview.htm
www.terratec.net/products/xfire/xfire_overview.htm
edit:
link
link
Waar kan ik meer info over die kaart vinden?
Oh ik zie het al.
Oh ik zie het al.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tja en de 512i doet het wat dat aangaat ook prima. Die kost zo''n beetje 99 piek.
www.terratec.net, ja van mij hadden ze ook gewoon terratec.com mogen claimen.
Die xfire heb ik, en dat vind ik qua kwaliteit een prima kaartje!
/edit: dan edit ik ook even mee
, hij staat er nu wel ineens.
op die .com site gaat het over heel andere dingen (bemesting via inspuiten van mest)
www.terratec.net, ja van mij hadden ze ook gewoon terratec.com mogen claimen.
Die xfire heb ik, en dat vind ik qua kwaliteit een prima kaartje!
/edit: dan edit ik ook even mee
op die .com site gaat het over heel andere dingen (bemesting via inspuiten van mest)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
De Guillemot Fortissimo kost minder dan
F100,- en VOLGENS MIJ heeft deze ook
4 speaker-uitgangen en een optische uitgang.
Correct me if i''m wrong. (I''m not, so...)
F100,- en VOLGENS MIJ heeft deze ook
4 speaker-uitgangen en een optische uitgang.
Correct me if i''m wrong. (I''m not, so...)
Das op zich wel een net prijsje voor zo''n kaartje
Maar wat voor analoge uitgang zit er op zo''n kaartje? Zeker 2 van de tulpjes?
Enne weet iemand ook waar ik eventueel een ander optisch kabeltje kan halen voor het geval die van mij nie past?
De elekrospeciaalzaak?
Enne weet iemand ook waar ik eventueel een ander optisch kabeltje kan halen voor het geval die van mij nie past?
De elekrospeciaalzaak?
Verwijderd
Als het goed is past het kabeltje dat bij je MD werd geleverd. Anders kun je er een halen bij een "echte" audiozaak. Dus niet bij de Megapool of de Aldi want daar verkopen ze dat niet.
Verwijderd
Ik gebruik zelf dus wel een platinum (optisch naar mijn 3 MD wisselaar).
Je kan gerust een Xitel DIGITAL kopen, deze worden ook in een bundel met sommige MD walkmans geleverd. Je kan dan van USB>MD digitaal.
Mocht je voor een andere geluidskaart kiezen, hou dan rekening met 50 gulden extra kosten voor als je nog geen optisch kabeltje hebt!
Je kan gerust een Xitel DIGITAL kopen, deze worden ook in een bundel met sommige MD walkmans geleverd. Je kan dan van USB>MD digitaal.
Mocht je voor een andere geluidskaart kiezen, hou dan rekening met 50 gulden extra kosten voor als je nog geen optisch kabeltje hebt!
Pagina: 1