Toon posts:

[BC3] Draadloos maken van Boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten waar ik een schema kan krijgen voor het draadloos maken van een luidspreker dus een zender en ontvanger die je tussen de boxen zet i.p.v een kabel

Verwijderd

Dan moet je sowieso actieve boxen hebben, die je dus op 220 v aan moet sluiten. Ik weet niet of je dat bedoelt, maar anders is het onmogelijk.

Verwijderd

dat is lastig als je geen eindversterker bij je box hebt...je moet dan highlevel draadloos doen.....:P

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Een HELE sterke zender :P

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:33

Sharky

Skamn Dippy!

Op woensdag 04 april 2001 15:52 schreef Jag het volgende:
Een HELE sterke zender :P
moet je voor de gein eens dichtbij een sterke zender gaan staan. m''n broer klimt nogal al eens in een radiomast en die klaagt over vullingen die warm worden.

This too shall pass

Verwijderd

Je kunt het signaal makkelijk overzenden, da''s geen probleem. Maar het signaal zal toch versterkt moeten worden en aan je boxen aangeboden moeten worden.
Ik weet niet om wat voor situatie het gaat, maar je kunt er niet omheen dat je aan de ontvanger toch een versterker zult moeten knopen.

Verwijderd

EEn speaker kan nooit (ok ooit wel mischien) draadloos zijn of hij moet op batterijen werken of op zonneenergie, maar ik denk dat je die vast niet bedoelt hahaha
Pagina: 1